۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷

چهارمین خط کانتینری جهان بیانیه داد

چهارمین خط کانتینری جهان بیانیه داد
گروه حمل و نقل کانتینری فرانسه توانست در سه ماهه سوم سال جاری میلادی رشد قابل توجهی را در میزان درآمد و حجم جابه جایی خود ثبت کند.
کد خبر: ۸۲۴۴۹
به گزارش گروه بین الملل مانا، شرکت حمل و نقل کانتینری فرانسه که در رده برترین‌های کشتیرانی کانتینری جهان قرار دارد در یک بیانیه بورسی اعلام کرد: میزان درآمد و حجم جابه جایی آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی به ترتیب رشد ۵.۵ و ۶.۳ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی تجربه کرده است.
بر اساس این گزارش، درآمد خالص گروه فرانسوی در مدت زمان مذکور به ۱۰۳.۱ میلیون دلار رسید.
مدیرعامل این شرکت نیز پیشتر در خصوص افزایش فعالیت و سودآوری در سه ماهه سوم به دنبال قوت گرفتن حمل بار در مسیر چین- آمریکا و از سوی دیگر تاثیر جنگ تجارت بر میزان حجم جابه جایی پیش بینی خود را اعلام کرده بود.
وی گفت: در شرایطی که قیمت‌های سوخت در روندی صعودی قرار دارد، حاشیه EBIT اصلی CMA CGM افزایش قابل توجهی را در کارنامه خود با چهار درصد جهش در مقایسه با سه ماهه دوم ۲۰۱۸ میلادی ثبت کرده است. در یک بازار روبه رشد حجم جابه جایی این شرکت از ۲.۵ به سه درصد رسید که گزینه بسیاری از مشتریان به دلیل خدمات رسانی ویژه بازرگانی به حساب می‌آید.
شرکت کشتیرانی فرانسه در سه ماهه سوم میزان درآمد عملیاتی را ۲۴۱ میلیون دلار اعلام کرد که در مقایسه با رشد ۱.۲ درصدی سه ماهه پیشین، افزایش چهار درصدی را تجربه کرده و به معنای توسعه عملکرد در نیمه دوم سال جاری است.
افزون بر آن، عملکرد مثبت این شرکت را می‌توان در توانایی آن برای ایجاد تعادل در سایز شناور‌ها و شبکه جهانی با هدف حداکثرسازی درآمد برخلاف قیمت‌های بالای سوخت جستجو کرد.
سهم ادغامی درآمد خالص کشتیرانی CMA CGM در سه ماهه سوم ۱۰۳.۱ میلیون دلار اعلام شد که افزایش ۲۲.۷ میلیون دلاری در مقایسه با سه ماهه دوم را به خوبی نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار