۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

پیدا شدن اجساد دو خدمه شناور حادثه دیده در عسلویه

پیدا شدن اجساد دو خدمه شناور حادثه دیده در عسلویه
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در پی آتش سوزی شناور خدماتی علی 20 در 16 مایلی بندر عسلویه متاسفانه دو نفر جان باختند و و 9 نفر نجات یافتند.
کد خبر: ۸۲۴۳۷

سیاوش ارجمندزاده در گفت‌وگو با خبرنگارمانا در بوشهر با اشاره به  آتش سوزی در شناور خدماتی علی 20 در آبهای خلیج فارس در 16 مایلی بندر عسلویه اظهار داشت: در پی آتش‌سوزی این شناور خدماتی که در مسیر عسلویه به مقصد منطقه نفتی پارس جنوبی در حرکت بود شناورهای امدادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای یاری رساندن به آن اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این شناور 11 خدمه فعالیت می‌کردند، تصریح کرد: شناور پارمیدا 4 باتوجه به نزدیک بودن به موقعیت آتش سوزی شناور علی 20 توانست 9 نفر از 11 نفر خدمه شناور را نجات دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به مفقود شدن دو خدمه شناور بیان کرد: نیروهای آتش نشانی با پشتیبانی مداوم اطفا حریق یدک کش‌های بندر عسلویه پس از ساعت‌ها جستجو اجساد دو خدمه مفقودی در آبهای خلیج فارس را کشف کردند.

ارجمندزاده از مهار شدن آتش سوزی در شناور یاد شده خبر داد و افزود: با ورود تیم تازه نفس و تجهیزات آتش نشانی جدید تا نیمه شب حریق در شناور علی 20 اطفاء و این شناور به بندر عسلویه منتقل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار