۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

امدادرسانی به کشتی فله بر حادثه دیده در اندونزی

امدادرسانی به کشتی فله بر حادثه دیده در اندونزی
کشتی فله بر MV Golden Ocean که در آب های اندونزی دچار حریق شده بود، با عملیات نجات تخلیه شد و اکنون توسط یدک کش به سمت بندر لوکتوان اندونزی در حال حرکت است.
کد خبر: ۸۲۳۲۹
به گزارش گروه بین الملل مانا، اداره کل حمل ونقل دریایی اندونزی خبر داد: 22 خدمه کشتی در حال احتراق به نام MV Golden Ocean از محل حادثه بیرون برده شدند. این کشتی که در جنوب شرق بونتانگ (Bontang) اندونزی، در محدوده منطقه کالیمانتان (Kalimantan) قرار داشت، 10 نوامبر 2018 طی تماس اضطراری با مقامات جستجو و نجات محلی درخواست تخلیه کشتی از خدمه را دادند.
این کشتی فله‌بر هندی‌سایز که در سال 1984 ساخته شده است و با پرچم اندونزی فعالیت می‌کند، بنابر گزارش محموله ذغال سنگ را از سورابای (Surabay) بارگیری کرده بود و به سمت بونتانگ در حال حرکت بود که موتورخانه کشتی دچار آتش‌سوزی شد.
بر اساس آخرین اطلاعات از مقامات ذیربط، آتش توسط تعدادی کپسول آتش‌نشانی اطفاء شد و خدمه کشتی همگی سلامت هستند. مرحله بعدی خنک کردن کشتی است تا بتواند دوباره به مسیر خود ادامه دهد. این کشتی در حال حاضر توسط یدک کش به سمت بندر لوکتوان (Loktuan) در حال حرکت است. علت آتش سوزی در حال بررسی است. 
ارسال نظرات
آخرین اخبار