۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

بزرگترین شناور سوخت رسان LNG تحویل شد

بزرگترین شناور سوخت رسان LNG تحویل شد
بزرگترین شناور سوخت رسان LNG جهان موسوم به M.V. Kairos به شرکت انرژی Babcock Schulte تحویل شد.
کد خبر: ۸۲۲۸۴
به گزارش گروه بین الملل مانا، بزرگترین شناور سوخت رسان LNG با ظرفیت ۷.۵۰۰ متر مکعب گاز طبیعی مایع و مجهز به موتور‌های چهارزمانه دو گانه سوز از سوی یارد هیوندای میپو در کره جنوبی ساخته و تحویل شرکت انرژی Babcock Schulte داده شد.
بر اساس این گزارش، شناور مذکور در منطقه بالتیک برای خدمات رسانی به مشتریانی، چون ترمینال Linde/ AGA واقع در Nynashamn و ایستگاه سوخت رسانی LNG در لیتوانی فعالیت خواهد داشت.
شناور M.V. Kairos به منظور سوخت رسانی از طریق کشتی به کشتی و حمل عملیاتی سوخت مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین علت قادر است به شناور‌های مسافربری، کانتینربر، کروز و مصرف کنندگان گاز ساحلی سوخت LNG برساند.
این شناور می‌تواند سوخت را از محدوده ۶۰ مترمکعب در ساعت تا ۱.۲۵۰ مترمکعب در ساعت انتقال دهد. افزون بر سایز شناور، کشتی سوخت رسان به دلیل طراحی سیستم توازن آزاد خود نیز قابل توجه است. این شناور به تکنولوژی Babcock’s Fuel Gas Supply Vessel Zero- مدیریت گسترده بار و سوخت رسانی- مجهز است و اجازه خروج گاز به اتمسفر را طی یک عملیات معمول نمی‌دهد.
در همین راستا، ائتلاف SEA/LNG در خصوص تعداد شناور‌های سوخت رسان گفت: تعداد شناور‌های سوخت رسان LNG از آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی که یک فروند بود تا اوایل سال جاری به شش فروند رسید که انتظار می‌رود تا سال ۲۰۲۰ تعداد آن‌ها دوبرابر شود. افزون بر آن، صنعت کشتیرانی طی پنج سال آتی شاهد فعالیت ۳۰ فروند شناور سوخت رسان LNG در سطح جهان خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار