۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

ادغامی دیگر در کشتیرانی فرانسه

ادغامی دیگر در کشتیرانی فرانسه
شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه پس از آنکه کمیسیون اورپا در تاریخ ۲۲ اکتبر شرکت کشتیرانی Containerships را به رسمیت شناخت، اکتساب آن را پایان داد.
کد خبر: ۸۲۲۸۲
به گزارش گروه بین الملل مانا، اکتساب شرکت Containerships از سوی شرکت کشتیرانی CMA CGM فرانسه بعنوان بخشی از استراتژی آن با هدف متراکم شدن در شبکه منطقه‌ای که در سال ۲۰۰۲ با خرید شناور MacAndrews آغاز شده بود، به پایان رسید.
بر اساس این گزارش، کشتیرانی Containerships که در بازار درون اروپا تخصص دارد، سرویس پیشنهادی شرکت فرانسه را تکمیل خواهد کرد. این شرکت در سال ۱۹۶۶ میلادی در فنلاند تجارت کانتینری تخصصی خود را با ۶۹۰ کارمند در درون اروپا آغاز کرد و خدمات لجستیکی شامل خدمات دریایی، جاده ای، ریلی و بارج را ارائه می‌دهد.
به موجب توافق نامه‌ای که بین شرکت کشتیرانی فرانسه و شرکت مذکور به امضا رسیده است، ترمینال‌های مالتی-لینک و هلدینگ CD با بازار منطقه‌ای فرانسه و برای سرویس دهی در اروپا ادغام می‌شوند.
شرکت کشتیرانی CMA CGM در این باره گفت: اکتساب Containerships از سوی فرانسه جایگاه این شرکت را به عنوان اصلی‌ترین بازیگردان حمل و نقل درون اروپایی به ویژه تلفیق نواحی جغرافیایی که از سوی Containerships و MacAndrews پوشش داده می‌شود، قوت می‌بخشد. MacAndrews اخیرا با شرکت OPDR به منظور خدمات رسانی به بریتانیا، لهستان، سوئد، ایرلندف هلند، اسپانیا، پرتغال و مراکش ادغام شده است. این درحالی است که شرکت Containerships در بازار‌های بالتیک، روسیه، اروپای شمالی، آفریقای شمالی و ترکیه فعالیت دارد.
در سال گذشته میلادی، ۲.۲ میلیون TEU بار در خطوط اروپایی گروه کشتیرانی CMA CGM فرانسه و Containerships جابه جا شد. در نتیجه این ادغام، تعداد کارمندان شرکت فرانسوی در ۱۳۰ دفتر به ۲.۷۰۰ نفر خواهد رسید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار