۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر خبرداد:

عملیات امداد و نجات به دو فروند شناور در خلیج فارس

عملیات امداد و نجات به دو فروند شناور در خلیج فارس
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با تلاش شناور ناجی 18 و پایش هوایی با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر،عملیات امداد رسانی به دو فروند شناور مفقودی در خلیج فارس با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۸۲۲۸۰

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگارمانا با اشاره به مفقود شدن دو شناور یدک کش مونا 7 وبارج تکاور2 در خلیج فارس اظهار داشت: در پی اعلام اضطرار با مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر مبنی بر مفقود شدن یدک کش مونا7 و بارج تکاور 2 در خلیج فارس ،بلافاصله ناجی 18 و بالگرد به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه یدک کش مونا۷ و بارج تکاور ۲ از شنبه گذشته ناپدید شده بود گفت: ديروز مفقودی این دو شناور به مرکز جستجو و نجات دریایی بوشهر اطلاع رسانی شد و  ناجی ۱۸  پایگاه جستجو و مجات دریایی بندرعامری به همراه بالگرد برای جستجو به خلیج فارس اعزام شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اینکه یدک کش و بارج فوق الذکر در پایش هوایی امروز پیدا شد گفت: يدك كش مونا٧ و بارج تكاور ٢ بدليل از کارافتادن موتور و طوفان در دريا سرگردان شده بود.

ارجمندزاده بیان کرد: امروز ساعت 10:15 دقیقه با تلاش امدادگران، شناورهای مفقودی پيدا شد و هم اكنون ناجي اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در كنار شناور مونا قرار دارد.

وی، كل نفرات مستقر در شناورهای یاد شده را  شش نفر دانست و بیان کرد: از این تعداد چهار نفر بدليل وضعيت نامساعد جسمي با لنج صيادي ديشب به بندر عامري اعزام شد و دو نفر ديگر روي شناور بودند که صبح امروز نجات یافتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار