۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

افزایش ظرفیت هیوندایی و نزدیک شدن به کشتیرانی هوشمند

افزایش ظرفیت هیوندایی و نزدیک شدن به کشتیرانی هوشمند
خط کانتینری کشتیرانی هیوندایی کره جنوبی از یک برنامه جامع کاری با هدف توسعه ناوگان خود خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۷۵
به گزارش گروه بین الملل مانا مدیرعامل شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی در نشستی با حضور تمامی کارمندان دفتر اصلی در سئول اعلام کرد: این شرکت تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۰ میلادی ظرفیت ناوگان خود را تا ۱۰۰ میلیون TEU افزایش دهد و به درآمد سالانه ۱۰ میلیارد دلار دست یابد.
بر اساس این گزارش و اخیرا، شرکت هیوندایی ۱۲ فروند شناور کانتینری به ظرفیت ۲۳ هزار TEU و هشت فروند شناور مگاسایز دوستدار محیط زیست به ظرفیت ۱۵ هزار TEU با هدف سازگاری با قانون سوخت کم سولفور سازمان بین المللی دریانوردی سفارش داده تا بتواند از این طریق وارد رقابت در یک گستره اقتصادی شود. شناور‌های جدید از سال ۲۰۲۰ میلادی به ترتیب تحویل داده می‌شوند.
افزون بر آن، کشتیرانی هیوندایی قصد دارد، اکتساب سهام خود در بندر جدید پوسان هیوندایی موسوم به (HPNT) را تا پایان سال جاری میلادی نهایی کند.
مدیر این شرکت در پایان این خبر گفت: هیوندایی تمام تلاش خود را برای توسعه و بهره وری از طریق برقراری ارتباط بین بلاک چین و تکنولوژی اینترنت اشیا انجام می‌دهد تا رضایت مشتری را ارتقا دهد. ما باید شرکت را به یک شرکت دوستدار IT تبدیل کنیم تا به هدف خود یعنی کشتیرانی هوشمند دست یابیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار