۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

45 هزار و 533 TEU کانتینر در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد

45 هزار و 533 TEU کانتینر در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شد
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: 45 هزار و 533 TEU کانتیتر در شش ماه نخست امسال در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.
کد خبر: ۸۲۲۷۱

سیاوش ارجمندزاده در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر از توسعه زیرساخت‌های بندری در بوشهر خبر داد واظهار داشت: طرح‌های مهم بندری در استان بوشهر از جمله مجتمع بندری نگین به عنوان پسکرانه بندر بوشهر در حال اجرا است.

وی، به تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر پرداخت و بیان کرد: در شش ماه نخست امسال در  بندربوشهر یک‌میلیون و400 هزار تن کالا تخلیه و بارگیری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 2درصد افزایش دارد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تخلیه و بارگیری کالا دربندر خارگ خاطر نشان کرد: در این مدت 57 میلیون تن کالا در بندر خارگ تخلیه و بارگیری شده است..

ارجمندزاده تخلیه و بارگیری کالا در بندر عسلویه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در عسلویه 15.6 میلیون تن کالا در نیمه نخست امسال تخلیه و بارگیری شده که  90 درصد آن بارگیری و صادرات بوده است.

وی، به فعالیت کانتینری در بندر  بوشهر اشاره کرد و گفت: 45 هزار و 533 TEU کانتیتر در شش ماه نخست امسال در بندر بوشهر تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تکمیل ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر تصریح کرد:فاز نخست ترمینال کانتینری جزیره نگین بوشهر شامل اسکله 300 متری با عرض 30 متر به زودی به بهره‌برداری می‌رسد و زمینه افزایش تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در این بندر افزایش می‌دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار