۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
در بوشهر

سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورهای مسافری راه اندازی می شود

سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورهای مسافری راه اندازی می شود
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از راه اندازی سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورها با همکاری مشترک اداره بنادر و دریانوردی استان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۸۲۲۱۹

ناصر امیرزاده در گفتگو با خبرنگار مانا از راه اندازی سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورها با همکاری مشترک اداره بنادر و دریانوردی استان در آینده نزدیک خبر داد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: با راه اندازی این سامانه شاهد ارائه خدمات مناسب به گردشگرانی که قصد انجام سفرهای دریایی در استان بوشهر را دارند، خواهیم بود.

به گفته این مقام مسئول در استان بوشهر، تسریع در اخذ بلیط ها بدون معطلی از مهمترین ویژگی ها و مزایای راه اندازی سامانه اینترنتی فروش بلیط شناورها خواهد بود.

وی خاطرنشان ساخت: در حال حاضر شناورهای مسافری در مسیر بندر گناوه – خارگ و بندر بوشهر – خارگ تردد دارند که به زودی امکان خرید بلیط اینترنتی برای آنها فراهم می شود.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در ادامه با اشاره به تلاش برای تسهیل شرایط سفر به جزیره خارگ برای گردشگران افزود: در این راستا اخیرا جلسه ای با فرمانداری خارگ برگزار شده است.

وی اذعان داشت: هم اکنون گردشگران علاقه مند برای سفر به خارگ می توانند از طریق هماهنگی با اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و یا یکی از دفاتر خدمات مسافرتی فعال در بوشهر نسبت به تردد به جزیره خارگ از طریق دریا اقدام کنند.

به گفته وی، اقامتگاه های کاشانه- مسافر در این جزیره با مدیریت بومیان خارگ افزایش یافته است و گردشگران ورودی به جزیره مشکلی برای اقامت نخواهند داشت.

امیرزاده در ادامه با اشاره به اینکه بخش عظیمی از گردشگران ورودی به استان به شهرساحلی بوشهر وارد می شوند، خاطرنشان ساخت: علاوه بر این بندر گناوه واقع در غرب استان نیز پذیرای گردشگران بسیاری است.

این مقام مسئول در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بندر گناوه علاوه بر داشتن سواحل زیبا، مراکز خرید بسیاری دارد که همین امر به یکی از مهمترین جاذبه های این بندر تبدیل شده است و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

امیرزاده تصریح کرد: همچنین نزدیکی بندر گناوه به جزیره خارگ در مقایسه با سایر بنادر کشور نیز امتیازی ویژه ای برای این بندر محسوب می شود.

وی در ادامه گفته های خود به قابلیت بالای توسعه گردشگری در بندر گناوه واقع در سواحل غربی استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: هم اکنون این شهرستان به دلیل دارا بودن مراکز خرید، گردشگران بسیار زیادی را در طول سال به خود جذب می کند.

این مقام مسئول در استان بوشهر تاکید کرد: افزایش مکان های اقامتی و تفریحی در بندر گناوه به عنوان یکی از مراکز اصلی جذب گردشگر در استان بوشهر نیز در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است.

وی یادآور شد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با فراهم کردن زیرساختهای لازم گردشگری در این شهرستان و واگذاری آنها به سرمایه گذاران بخش خصوصی، اقدامات لازم را در زمینه توسعه گردشگری شهرستان بندر گناوه انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه امکان سفر دریایی از بندر گناوه به جزیره خارگ نیز فراهم است، گفت: این امر بر قابلیت های گردشگری بندر گناوه افزوده است.

امیرزاده بیان کرد: ایجاد امکانات گردشگری در جزیره خارگ و افزایش تقاضا ها برای سفر به این جزیره علاوه بر رونق گردشگری در خارگ باعث رونق گردشگری در بندر گناوه نیز خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، بندر دیلم را نیز یکی از دیگر از نقاط ساحلی استان بوشهر اعلام کرد که طی سالهای اخیر توانسته گردشگران زیادی را به خود جذب کند.

امیرزاده با تاکید بر اینکه سواحل بوشهر مملو از گردشگر است، تاکید کرد: در تعطیلات آخر هفته نیز شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران استان های همجوار هستیم به طوری که گردشگران استان های فارس، خوزستان و کهیلویه و بویر احمد علاقه زیادی برای سفر به سواحل استان بوشهر دارند.

وی تصریح کرد: آب و هوای فوق العاده استان بوشهر در شش ماهه دوم سال در کنار طبیعت زیبای سواحل و دریای آن توانسته است، سفری بسیار لذت بخش را برای گردشگران ورودی به استان به همراه داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار