۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
عکاسان عکس، نام این تصویر را "با احتیاط حرکت کردن" گذاشته اند؛ برای اشاره به اینکه هدایت کردن قایق ها در این فضای فشرده به مهارت زیاد نیاز دارد. 
کد خبر: ۸۲۱۶۸

به گزارش مانا، انتشارات آموزش سریع" (Accelerated Education Publications) در انگلستان، به تازگی کتابی را به چاپ رسانده است که کمی با کتاب هایی که تا الان دیده ایم تفاوت دارد. "استادان عکاسی با پهپاد" (Masters Of Drone Photography) عنوانی جذاب، دقیق و مناسب برای این کتاب به شمار می آید. واژه "پهپاد" که با نام "پهباد" مصطلح شده، مخفف عبارت "پرنده هدایت‌پذیر از دور" است. امروزه از پهپادها برای عکاسی بسیار استفاده می شود و این انتشارات درباره تصمیمش برای انتشار چنین کتابی می گوید:

کتاب "استادان عکاسی با پهپاد" عکس های ۱۶ عکاس را به نمایش می گذارد که هر یک در زمینه هنری خود بسیار حرفه ای شناخته می شوند.

عکس پیش رو یکی از عکس های کتاب فوق است که توسط جی‌پی و مایک اندروز (JP and Mike Andrews) گرفته شده است. این عکس مارینایی در بریتانیا را نشان می دهد. این مارینا بندر کوچکی برای قایق‌های کوچک و تفریحی است و همانند آنچه که در تصویر می بینید از قایق های رنگارنگِ باریک زیادی میزبانی می کند. 

 

با احتیاط حرکت کن

ارسال نظرات