۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷

سرمایه گذاری 124 میلیون دلاری برای ساخت دو فروند فله بر LNG سوز

سرمایه گذاری 124 میلیون دلاری برای ساخت دو فروند فله بر LNG سوز
با سرمایه گذاری شرکت تجارت دریایی کره (KOBC) از پروژه‌های دوستدار محیط زیست، کشتیرانی H-Line سفارش ساخت دو فروند کشتی فله بر با سوخت LNG را به شرکت کشتی سازی هیوندای سپرد.
کد خبر: ۸۲۱۲۱
به گزارش گروه بین الملل مانا، کشتیرانی کره جنوبی موسوم به H-Line جهت ساخت دو فروند کشتی فله‌بر با سوخت LNG مبلغ 124 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرد.
وزیر شیلات و دریانوردی کره جنوبی اعلام کرد: ساخت این دو کشتی که هر یک 180 هزار تن ظرفیت دارند به شرکت کشتی‌سازی داخلی این کشور به نام Hyundai Samho Heavy Industries سپرده شده است. قرار است این کشتی‌ها در مسیر کره‌جنوبی و استرالیا تردد کنند.
بر طبق زمان‌بندی انجام شده، این دو کشتی در سال 2021 به طور رسمی به عنوان کشتی‌های با سوخت LNG در ناوگان کره جنوبی در مسیرهای خارجی تردد خواهند کرد.
تنها چند روز پس از اعلام حمایت مالی شرکت تجارت دریایی کره (KOBC) از پروژه‌های دوستدار محیط زیست، این سفارش صادر شد. KOBC قرار است در حمایت از چهار شرکت کشتیرانی کره شامل: Korea Line ، SK ، H-Line و Polaris؛ مبلغ 121.5 میلیون دلار تأمین مالی کند. این حمایت مالی در راستای ساخت یا خرید کشتی‌هایی با سوخت LNG به‌کار گرفته خواهد شد. این سرمایه‌گذاری پیش‌تر برای برآوردن الزامات قانون محدودیت انتشار سولفور 2020 است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار