۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹

همکاری کشتیرانی NYK ژاپن با توتال

همکاری کشتیرانی NYK ژاپن با توتال
خط کشتیرانی NYK قراردادی با یکی از شرکت‌های تابعه توتال فرانسه به امضا رساند که به موجب آن شناور تازه ساخت LNG به مدت هفت سال چارتر می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۰۶۸
به گزارش گروه بین الملل مانا، خط کشتیرانی NYK ژاپن با یکی از برترین شرکت‌های تابعه توتال فرانسه موسوم به TGPCL (شرکت گاز توتال و چارتر با مسئولیت محدود) و فعال در زمینه نفت و انرژی قراردادی امضا کرد که به دنبال آن یک فروند شناور نوساز حمل گاز طبیعی مایع این شرکت به مدت هفت سال و امکان تمدید یکساله آن به اجاره شرکت فرانسوی درآید. 
بر اساس این گزارش، شناور تازه ساخت را قرار است شرکت صنایع سنگین سامسونگ کره جنوبی بسازد و در سال ۲۰۲۱ میلادی آن را تحویل دهد.
شناور LNG به سیستم سوخت دوگانه WinGD با سرعت کم موتور دیزلی مجهز می‌شود که کارآیی بالایی در مصرف سوخت دارد و می‌تواند از گازوئیل دریایی ذخیره شده در تانک بار استفاده بهینه کند.
تانک بار ظرفیت غشایی برابر با ۱۷۴ هزار متر مکعب دارد که از مواد عایق پیشرفته برای کاهش سرعت جوش (درصد حجم گاز که در طول ناوبری تبخیر می‌شود) در مخزن حمل بار استفاده می‌شود. علاوه بر این، شناور جدید بهره وری و حمل و نقل به صرفه LNG را با استفاده از یک سیستم مجددا مایع سازی مدیریت می‌کند که می‌تواند به طور موثر از گاز منتشر شده از مایع جوش استفاده کند.
شرکت کشتیرانی NYK ژاپن در تلاش است تا گزینه‌های حمل و نقل بهینه و انعطاف پذیر LNG را با هدف برآوردن نیاز متنوع مشتریان برآورده سازد و زنجیره تامینی پایدار که دوستداری محیط زیست در آن در اولویت قرار می‌گیرد، توسعه یابد.
برچسب ها: ژاپن فرانسه NYK
ارسال نظرات
آخرین اخبار