۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶

تاکید نمایندگان بر لزوم حمایت از ناوگان ملی در جلسه غیر علنی مجلس

حمایت از ناوگان حمل و نقلی کشور به ویژه حمل و نقل دریایی در جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد، مورد تاکید قرار گرفت.
کد خبر: ۸۲۰۶۳

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مانا در خصوص جلسه غیر علنی امروز مجلس شورای اسلامی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: در این جلسه بیشتر مباحث اقتصادی و اقدامات دولت در خصوص تامین مایحتاج و کالاهای ضروری مردم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سید کاظم دلخوش اباتری افزود: همچنین روند ارتباط و نحوه برخورد کشورهای مختلف در زمینه مسائل اقتصادی کشور در آینده  و نحوه مقابله با تحریم ها ی امریکا و راهکار هایی که باید اتخاذ شود در این جلسه بررسی شد تا امکانات لازم از سوی دولت به عنوان فرمانده شرایط اقتصادی کشور برای مردم فراهم شود.

وی در ادامه گفت: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، بحث ادغام وزارتخانه ها از سوی دولت بود که برای رفع مشکلات مردم جداسازی وزارتخانه ها ضروری است، که مجلس به موضوع ادغام وزارتخانه ها رای نداد.

 وی همچنین با اشاره به اهمیت ناوگان حمل ونقل  کشور یکی از مسائل مطرح شده در این جلسه را توجه بیش از پیش به ناوگان حمل و نقلی زمینی، هوایی و دریایی کشور در شرایط حال حاضر که کشور با بحران تحریم مواجه است، بیان کرد.

دلخوش تصریح کرد: دولت، مجلس ، ملت و قوه قضاییه باید هماهنگ و متحد با یکدیگر به گونه ای عمل نمایند که شرایط تحریم را به راحتی پشت سر بگذاریم.  

وی در پایان گفت: بحث استیضاح وزراء نیز در حال حاضر منتفی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار