۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶

کشتیرانی مرچنت هیوندایی، کانتینربر سفارش داد

کشتیرانی مرچنت هیوندایی، کانتینربر سفارش داد
شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی کره جنوبی از ثبت سفارش ساخت شناورهای کانتینربر به ارزش 2.84 میلیارد دلار خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۳۰
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از وب سایت شرکت کشتیرانی مرچنت هیوندایی موسوم به HMM، سه کشتی سازی اصلی این کشور قرار است 20 فروند شناور کانتینربر به ارزش 3.15 تریلیارد وون معادل 2.84 میلیارد دلار را بسازد تا ظرفیت ناوگان شرکت کشتیرانی افزایش ظرفیت جدیدی را تجربه کند.
بر اساس این گزارش، شرکت مرچنت هیوندایی در بیانیه ای اعلام کرد که سه قرارداد جداگانه با کشتی سازی های صنایع سنگینی هیوندایی، صنایع سنگین سامسونگ و شرکت مهندسی دریایی و کشتی سازی دوو به امضا رسانیده تا در مجموع 20 فروند شناور را تا ژوئن 2021 میلادی به ناوگان خود اضافه کند.
این شرکت گفت: کشتیرانی مرچنت هیوندایی شناورهای با ویژگی دوستدار محیط زیست بودن را در دفتر سفارش خود ثبت نکرد تا نه نتها به طور انحصاری به قوانین جدید زیست محیطی پاسخ دهد بلکه قدرت یافتن برای ورود به بازار رقابت در میان مدت را از دیگر عوامل ثبت این سفارش بزرگ نشان دهد.
بدین ترتیب و به موجب قرارداد، کشتی سازی هیوندایی هشت فروند شناور کانتینری به ظرفیت 15 هزار TEU و سامسونگ و دوو هر کدام به ترتیب پنج  و هشت فروند کانتینربر 23 هزار TEU را به ناوگان شرکت کشتیرانی تحویل دهد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار