۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳

الزام نصب سیستم آب توازن در اکثر شناورها تا 2022 میلادی

الزام نصب سیستم آب توازن در اکثر شناورها تا 2022 میلادی
موسسه رده بندی معتبر ClassNK وضعیت بهبود سیستم‌های مدیریت آب توازن را بر شناور‌های ثبت شده خود بررسی کرده و تاریخ نصب بر بسیاری دیگر از آن‌ها را سال ۲۰۲۲ میلادی اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۰۲۹
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از ClassNK، این موسسه رده بندی تصمیم دارد تا همسو با اجرایی شدن قوانین زیست محیطی سازمان بین الملل دریانوردی موسوم به IMO تا سال ۲۰۲۲ میلادی تمامی شناور‌های خود را به سیستم مدیریت آب توازن مجهز کند و علی رغم وجود سختی‌های مورد انتظار بسیار در حوزه نصب دستگاه، این موسسه می‌تواند نصب آن را برای شناور‌های دیگر بر عهده بگیرد.
بر اساس این گزارش می‌توان تاریخ‌های توزیع سیستم مدیریت آب توازن را که از سوی موسسه رده بندی مذکور بر روی شناور‌های موجود انجام پذیرفته در نمودار زیر مورد بررسی قرار داد:
 
الزام نصب سیستم آب توازن بر اکثریت شناورها تا 2022 میلادی
تا پایان آگوست سال جاری میلادی، هفت و هزار و ۳۱۵ فروند شناور که در موسسه رده بندی ClassNK ثبت شده اند، ملزم به نصب سیستم مدیریت آب توازن در سازگاری با کنوانسیون BWM هستند. از این تعداد تاکنون یک هزار و ۹۱۵ فروند عملیات نصب را پشت سر گذاشته اند و پنج هزار و ۴۰۰ فروند دیگر در صف انتظار هستند.
توزیع نصب سیستم‌های مدیریت آب توازن بر اساس کنواسیون BWM طبق تاریخ‌های ذیل باید تکمیل شده باشند، ۹۲ شناور تا ۲۰۱۹ میلادی، ۶۶۲ شناور تا ۲۰۲۰، ۷۹۵ شناور تا ۲۰۲۱، دو هزار و ۸۳۲ فروند تا ۲۰۲۲، ۵۵۸ فروند تا ۲۰۲۳، ۴۶۱ فروند تا ۲۰۲۴ مجهز به آب توازن خواهند شد که بیشترین تعداد در سال ۲۰۲۲ میلادی ادامه فعالیت در اقیانوس‌ها را دارند. با این حال، ممکن است از این تعداد برای ۲۰۲۲ میلادی به دنبال تاثیر گرایش‌های بازیافت شناور و واکنش به قوانین USCG کاسته شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار