۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

رونق گردشگری جزیره هنگام با شروع فصل پاییز

فعال بخش خصوصی در امر توریسم دریایی در جزیره هنگام از رونق گردشگری در این جزیره با شروع فصل پاییز خبر داد و گفت: انتظار می رود نیمه دوم امسال شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به جزیره هنگام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته باشیم.
کد خبر: ۸۲۰۰۱

افشین عباس نژاد هنگامی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در ایام تابستان با وجود گرمای هوار روزانه 10 الی 15 نفر گردشگر به جزیره هنگام سفر می کردند که این تعداد در شهریور ماه به حدود 30 نفر روزانه افزایش یافته بود.

فعال بخش خصوصی در امر توریسم دریایی در جزیره هنگام ادامه داد: با مساعد شدن شرایط آب و هوایی جنوب کشور در فصل پاییز شاهد افزایش حضور گردشگران به جزیره هنگام و بازدید آنها از دلفین ها، بازارچه صنایع دستی جزیره، ساحل نقراه ای و ... هستیم.

وی در ادامه گفته های خود از رونق گردشگری در این جزیره با شروع فصل پاییز خبر داد و گفت: انتظار می رود نیمه دوم امسال شاهد افزایش چشمگیر ورود گردشگران به جزیره هنگام در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته باشیم.

وی در ادامه اذعان داشت: در حال حاضر این امکان برای گردشگران ورودی به جزیره وجود دارد که بتوانند حین انجام گشت های دریایی در اطراف جزیره با قایق های تفریحی، آهوهایی که برای آب خوردن به ساحل می آیند را تماشا کنند.

مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام بیان داشت: همچنین با خنک شدن آب و هوا به زودی شاهد حضور دسته های دلفین ها در آبهای ساحلی جزیره هنگام به عنوان مهمترین جاذبه این جزیره خواهیم بود که بسیار مورد استقبال گردشگران نیز قرار خواهد گرفت.

به گفته عباس نژاد هنگامی هم اکنون گردشگرانی که به جزیره هنگام سفر می کنند می توانند در اقامتگاه های بوم گردی استان، اقامت شبانه داشته باشند، ضمن اینکه در این اقامتگاه ها گردشگران مورد پذیرایی نیز قرار می گیرند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در جزیره هنگام شش واحد اقامتگاه بوم گردی به گردشگران ورودی به جزیره خدمات اقامتی و پذیرایی ارائه می دهد، یادآور شد: به زودی شاهد اخذ مجوز برای فعالیت سه اقامتگاه بوم گردی دیگر در جزیره خواهیم بود.

به گفته این فعال بخش خصوصی در توریسم خلیج فارس، 250 فروند قایق تفریحی از طریق اسکله های کندالو و شیب دراز، گردشگران را به جزیره هنگام منتقل می کنند.

مدیر عامل دفتر خدمات مسافرتی دلفهنگام خاطرنشان ساخت: هم اکنون 20 الی 25 فروند قایق تفریحی از اسکله کندالو در قشم، گردشگران را به جزیره هنگام انتقال می دهند و گشت های دریایی در اطراف جزیره را برای آنها برگزار می کنند.

عباس نژاد هنگامی تأسیسات بندری انگلیسی‌ها در ساحل همچنین نقاط دیدنی جزیره هنگام را این جزیره دانست و اظهار داشت: علاوه بر این تماشای دسته‌های دلفین اطراف جزیره یکی دیگر از دیدنی‌های این جزیره به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه هم اکنون در طول روز دسته های بزرگ دلفین ها در آبهای ساحلی جزیره هنگام دیده می شوند، خاطرنشان کرد: بازدید از دلفین ها با استفاده از قایق های تفریحی بسیار جذاب است و بدون شک دلفین ها مهمترین جاذبه جزیره هنگام محسوب می شوند.

به گفته وی، شنا و غواصی در سواحل پیرامون جزیره و تماشای لاکپشت های دریایی، سواحل زیبای صخره‌ای و شنی از جمله جاذبه های دریایی اطراف هنگام و طبیعت منحصر به فرد، آهوان و تنها پارک کروکودیل کشور از جاذبه‌های داخل جزیره هنگام محسوب می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار