۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷

تجهیز گمرک بوشهر به دستگاه ایکس ری کانتینری پرسرعت

تجهیز گمرک بوشهر به دستگاه ایکس ری کانتینری پرسرعت
سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و ارزیابی الکتریکی و کنترل نامحسوس کالا دستگاه ایکس ری کانتینری گمرک بوشهر به دستگاه ایکس ری کانتینری پرسرعت ارتقاء پیدا کرد.
کد خبر: ۸۱۹۹۸

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، ، منصور بازیار  با اشاره به تجهیز گمرک بوشهر به دستگاه ایکس ری کانتینری پرسرعت اظهار داشت: دستگاه قدیمی ایکس ری گمرک بوشهر در گذشته قابلیت اسکن 20 کامیون در ساعت را داشت اما با راه اندازی دستگاه جدید این دستگاه قادر است در یک دقیقه حداقل چهار کامیون و در یک ساعت حداقل 120 کامیون را اسکن و اطلاعات آنها را به اپراتورها منتقل کند.

وی افزود: یکی از قابلیت های دستگاه جدید نصب شده در گمرک بوشهر این است راننده نیازی به خروج از کامیون ندارد و تنها کامیون و محموله مورد اسکن دستگاه قرار می گیرد.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر یادآور شد: در گذشته به دلیل عملکرد کند دستگاه ایکس ری شاهد صف های طولانی کامیون ها جهت انجام اسکن کانتینرها بودیم که خوشبختانه با نصب این دستگاه علاوه بر حذف صف کامیون ها موجب تسهیل و کاهش زمان ترخیص کالا در گمرک بوشهر شده است.

بازیار اضافه کرد : این دستگاه هم اکنون نصب و در حال فعالیت است و امید می رود با حضور مسئولین ارشد استانی و کشور مورد بهره برداری رسمی قرار گیرد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار