۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

طرح مدیریت یکپارچه سواحل در مازندران اجرایی می شود

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از اجرایی شدن طرح مدیریت یکپارچه سواحل استان مازندران با همکاری ارگان های مرتبط خبر داد.
کد خبر: ۸۱۹۶۷
سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران در جلسه اخیر استانداری از شخص استاندار تقاضا کرد تا هر چه سریعتر نسبت به اجرایی شدن طرح مدیریت یکپارچه سواحل در استان اقدامات لازم صورت گیرد.
مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران بیان داشت: در این خصوص مقرر شد در آینده نزدیک شاهد اجرایی شدن این طرح در قالب قانونی مشخص شده از سوی استانداری توسط ارگان‌های مرتبط با این امر باشیم.
وی اذعان داشت: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره بنادر و دریانوردی، منابع طبیعی استان، اداره شیلات، اداره کل شهرسازی و شرکت آب منطقه‌ای مازندران از جمله دستگاه‌های اصلی محسوب می‌شوند که وظیفه اجرایی شدن طرح مدیریت یکپارچه سواحل استان به عهده آن‌ها خواهد بود.
فرزانه تاکید کرد: خدمات در سواحل، مطالعات و مکان یابی طرح‌های قابل اجرا در سواحل در بخش سازه‌های دریایی و اسکله شناور جهت حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی در قالب طرح مدیریت یکپارچه سواحل استان انجام خواهد شد.
به گفته این مقام مسئول در استان مازندران، اعمال طرح مدیریت یکپارچه در سواحل مازندران از سوی ارگان‌های مذکور می‌تواند منجر به ساماندهی طرح‌های گردشگری و توسعه‌ای استان مازندران در سواحل و به دنبال آن رونق توریسم دریایی شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار