۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶

بکارگیری شناور تفریحی مدرن در هرمزگان

بکارگیری شناور تفریحی مدرن در هرمزگان
مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان از خرید یک فروند شناور تفریحی با ظرفیت 175 نفر از کشور نروژ توسط سرمایه گذار بخش خصوصی جهت به آب اندازی در آبهای استان خبر داد و گفت: این شناور هم اکنون وارد بندر عباس شده و به زودی شاهد آغاز فعالیت این شناور تفریحی خواهیم بود.
کد خبر: ۸۱۹۶۱

اشکان مختاری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: هم اکنون یک فروند کشتی تفریحی با ظرفیت 175 نفر گردشگر توسط سرمایه گذار بخش خصوصی از نروژ خریداری و به منظور فعالیت توریستی در آبهای هرمزگان وارد آبهای استان شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان با اشاره به اینکه به زودی شاهد راه اندازی این شناور تفریحی در آبهای استان هرمزگان خواهیم بود، گفت: در حال حاضر سرمایه گذار بخش خصوصی در حال انجام مراحل قانونی به آب اندازی شناور و اخذ مجوزهای لازم است.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، این شناور تفریحی از آبان ماه امسال راه اندازی خواهد شد که امیدواریم مورد استقبال گردشگران قرار گیرد.

وی در ادامه گفته های خود از ساخت دو شناور دیگر توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت بکارگیری تفریحی در آبهای استان هرمزگان خبر داد و گفت: یکی از این شناورها هم اکنون با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

مختاری با بیان اینکه هم اکنون بندرعباس به عنوان یکی از پرترددترین نقاط استان هرمزگان به دلیل ورود گردشگران مطرح است گفت: در شهرستان های ساحلی نیز انواع خدمات شهری از قبیل ترافیک، اقامت، پذیرایی و ... فراهم است.

وی با اشاره به اینکه آمار ها حاکی از آن است که اکثر گردشگران ورودی به استان هرمزگان از جزایر کیش و قشم دیدن می کنند، تصریح کرد: همچنین برخی گردشگران نیز با نام نویسی در تورهای یکروزه جزیره هرمز از بندر عباس یا قشم به این جزیره سفر می کنند.

به گفته این مقام مسئول در استان هرمزگان، گردشگرانی که قصد دیدن جزیره هنگام و تماشای دلفین های آبهای اطراف آن را دارند نیز می توانند با سفر به جزیره قشم به جزیره هنگام سفر کرده و از جاذبه های منحصر به فرد آن دیدن کنند.

وی بیان داشت: با برنامه ریزی های در حال انجام به زودی شاهد ایجاد زیرساختهای گردشگری در جزایر خلیج فارس از جمله لارک، هنگام، ابوموسی و هرمز خواهیم بود تا توان و ظرفیت جذب گردشگر به آبهای خلیج فارس را بیش از پیش توسعه دهیم.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان هرمزگان اذعان داشت: توسعه توریسم دریایی یکی از مهمترین اهداف در نظر گرفته شده در راستای رونق اقتصادی استان هرمزگان است که امیدواریم بتوانیم با ایجاد امکانات گردشگری با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی در جذب گردشگران داخلی و خارجی موفق عمل کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار