۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

کمپین همگانی مدیران بنادر آمریکا علیه ترامپ

کمپین همگانی مدیران بنادر آمریکا علیه ترامپ
مدیران بنادر آمریکا به کمپین علیه تعرفه های اعلام شده از سوی دونالد ترامپ پیوستند.
کد خبر: ۸۱۹۳۲

به گزارش گروه بین الملل مانا بیش از 80 انجمن تجاری آمریکا اعلام کردند، تعرفه های اضافی بین واشنتگن-پکن به منافع آنها آسیب وارد خواهد کرد، آنها دولت آمریکا را به کاهش تنش های تجاری فرا خواندند.

این گزارش ادامه داد: درهفته گذشته آمریکا تعرفه ده درصدی را برکالاهای وارداتی از چین به ارزش 200 میلیارد دلار اعمال کرد، چین نیز با اعلام تعرفه بر کالاهای وارداتی ازآمریکا به ارزش 60 میلیارد دلار، به این اقدام واکنش نشان داد.

شواهد حاکی ازآن است، درحال حاضرشرکت های آمریکایی تاثیر تعرفه های اعمال شده را درافزایش هزینه وهم چنین مختل شدن روند فعالیت های عملیاتی به طورکامل احساس می کنند.

دربیانه هایی که ازسوی گروه های صنعتی به عنوان بخشی از کمپین ملی منتشر شده، آمده است: تعرفه ها که منجربه مالیات جدید برای مصرف کننده آمریکایی می شود، تاثیرات جدی برتجارت های این کشور خواهد داشت. این گروهها درحال طرح ریزی برای راه اندازی یک کمپین رسانه ای در تلویزیون، رادیو و خطوط ارتباطی آن لاین برای افزایش آگاهی نسبت به تاثیرات تعرفه هستند.

"جوناتان گلد"سخنگوی کمیپن گفت: ما تضمین می کنیم که واشنگتن نتایج وعواقب واقعی تعرفه ها در قلمرو ارتباطات درسراسر کشور را درک خواهد کرد. هدف ما هدایت دولت به سمت پایان جنگ تجاری و بازگشت به خلق فرصت ها وایجاد بسترها برای تجار، کشاورزان و کارگران آمریکایی به عرصه تجارت است.

 مؤسسه نفت آمریکا (API)، فدراسیون خرده فروشی ملی و کشاورزان برای تجارت آزاد از جمله اعضای دیگراین ائتلاف هستند.

دربیانه API آمده است: افزایش محافظه گرایی ازسوی آمریکا و ازآن طرف اقدامات تلافی جویانه ازسوی چین، قدرت صادرات انرژی آمریکا را به مخاطره خواهد انداخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار