۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

ماهنامه پیام دریا شماره 248

ماهنامه پیام دریا شماره 248
کد خبر: ۸۱۹۲۴

ماهنامه پیام دریا شماره 248نقش آفرینی ناوگان، همایش 25 و حادثه نفتکش سانچی4
قهرمانان دریا
پیام های تسلیت 6
با حضور مقامات کشوری و لشکری و اقشار مختلف مردم:
مراسم گرامیداشت شهدای سانچی برگزار شد 8
برخورد نفتکش ایرانی با کشتی چینی، بزرگ ترین فاجعه دریایی را رقم زد؛
روز شمار حادثه نفتکش سانچی10
سانحه نفتکش سانچی قوانین و کنوانسیون های IMO را تغییر می دهد13
مروری بر حوادث دریایی جهان در 36 سال گذشته 14
تسلیت رئیس جمهور و مقامات لشگری و کشوری به
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران 16

دکتر سعیدی:
50 سال آینده را با شکوه تر می سازیم

در مراسم 50 سالگی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران چه گذشت؛
گرامیداشت نیم قرن افتخار 18
مدیرعامل شرکت کشتیرانی فراتلی کاسولیچ در گفت و گو با پیام دریا:
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در سال های آینده به رتبه ششم دنیا دست می یابد 32
مدیرعامل شرکت هلدینگ آرکاس:
IRISL افق بسیار روشنی دارد 33
مدیرعامل شرکت مدریت کشتی Marvinیونان:
روابط با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران را توسعه می دهیم 34
نقش ناوگان ملی در توسعه آموزش دریایی از زبان کاپیتان محمد علی شهبا؛
چگونه از اعزام دانشجو به خارج بی نیاز شدیم 36
معاون فنی بازرگانی در مراسم پایان دوره آموزش دانشجویان کشتیرانی؛
بزرگ ترین سرمایه ناوگان ملی نیروی انسانی است 38
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوری:
حمایت از ناوگان ملی وحق پرچم ادامه می یابد 40
همایش 25 در ایستگاه چابهار با رویکرد اقتصاد مقاومتی
جامعه دریایی چه انتظاری از همایش هماهنگی ارگان های دریایی کشور دارد؟
لزوم پیگیری مطالبات جامعه دریایی 42
طرح تجمیع نمایشگاه های دریایی به کجا رسید؟ 50
نوید رونق در سال 2018
دورنمای صنعت کشتیرانی در سال 2018 میلادی؛
دوره خروج از چرخه رکود آغاز شده است 52
سال 2018 برای شرکت های حمل فله و کانتینری چه ارمغانی خواهد داشت؟
رویارویی با سکه دو روی بازار؛ کارزار بین فرصت ها و تهدیدها 58
آیا حمل و نقل دریایی از رکود خارج شده است؟
دست نامرئی! 64
مدیرعامل شرکت کیان کارای پارسا؛
حقوق و عوارض گمرکی باید کاهش یابد 66
گزارش خواندنی که از فرایند یک پرونده حقوقی تهیه شده است؛
تبانی با فروشنده خارجی برای خروج ارز دولتی از کشور 68
حقوق دریایی چگونه از مسافران کشتی صیانت می کند؟
تطبیق قانون دریایی ایران با مقررات سازمان جهانی دریانوردی 70
مدیرعامل گروه صنعتی کهرنگ لاستیک:
بخشی از منابع صندوق توسعه به ساخت شناور اختصاص یابد 73
مدیریت کانال بازاریابی در حمل و نقل کانتینری؛
برنامه ریزی باید بر اساس نیازهای مشتری باشد 74
سامانه جهانی اضطرار و ایمنی دریایی بازنگری می شود 78
آشوراده تنها جزیره ایران در دریای خزر؛
جزیره ای که پاسوز غفلت مسئولان شده است 80
تقابل پول مجازی با پول رسمی
دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه در گفت و گو با پیام دریا:
رشد و توسعه بیمه معلم در کنار ناوگان ملی تداوم می یابد 82
بیت کوین چگونه از فضای مجازی وارد دنیای واقعی شد؟
توفانی که ستون نظام پولی جهان را به لرزه انداخت 84
نظام بانکداری بر اساس قوانین 50 سال پیش اداره می شود؛
باید طرحی نو دراندازیم 88
بازیگران بازار طلای سیاه
آیا اقتصاد عربستان سعودی می تواند رنگ و بوی غیرنفتی بگیرد؟
قمار شاهزادگان در کارزار نفت 92
آیا می توان به صعود قیمت نفت امیدوار بود؟
چشم انداز سپید برای طلای سیاه 96
کاربرد سیستم های مهار تک نقطه ای (SPM) در صنایع نفت و گاز 98
دو سال از اجرای برجام گذشت؛
صنعت پتروشیمی در فضای پسابرجامی 100
سهم خواهی سازمانی
تصمیم گیری 24 ارگان برای بخش ترانزیت کشور؛
قانون یکپارچه و متولی خاص ترانزیت نداریم 102
نگاهی به مزایای افتتاح فاز اول طرح توسعه بندر شهید بهشتی چابهار؛
پازل ظرفیت های ترانزیتی کشور تکمیل می شود 104
فرصت های طلایی ترانزیت را دریابیم 106
پدیده قاچاق بلای جان ترانزیت 108
خاورمیانه؛ بازسازی اقتصاد
کشورهای خاورمیانه در سال 2018 با رشد اقتصادی مواجه می شوند؛
شرکت های اروپایی و آمریکایی برنده اصلی تحولات 114
تاریخ جزیره هرمز از دیرباز تا کنون؛
زیباترین جزیره دنیا چگونه از رونق افتاد 118
گذشته و آینده آموزش های آنلاین 126
فوک، جانوری که فقط در دریای خزر یافت می شود 128

ارسال نظرات
آخرین اخبار