۰۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹

آزاد سازی سواحل در اولویت فرمانداری نور

فرماندار شهرستان نور از رونق گردشگری دریایی در سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: تابستان امسال طرح های ساماندهی دریا در نوار ساحلی این شهرستان در قالب هشت طرح به گردشگران خدمات رسانی کردند.
کد خبر: ۸۱۹۲۰
علی شادمان در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: در میان شهرستان‌های ساحلی استان مازندران، شهرستان نور با دارا بودن جاذبه‌های منحصر به فرد در سواحل و جنگل ها، همواره میزبان تعداد زیادی از گردشگران ورودی به استان بوده است.
فرماندار شهرستان نور ادامه داد: تابستان امسال نیز شاهد ورود موج عظیم گردشگران به شهرستان نور هستیم که این روند همچنان ادامه خواهد داشت.
وی از توسعه امکانات تفریحی و توریستی در نقاط ساحلی و جنگلی شهرستان نور جهت افزایش رضایتمندی گردشگران خبر داد و بیان داشت: هر ساله شاهد افزایش سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در زمینه ایجاد امکانات گردشگری در شهرستان نور هستیم.
شادمان یکی از مهمترین اولویت‌های فرمانداری نور را آزاد سازی سواحل جهت استفاده گردشگران و عموم مردم از آن‌ها عنوان کرد و گفت: در این راستا اقدامات قابل توجهی در حال انجام است و امید می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور شاهد آزاد سازی بخش زیادی از سواحل شهرستان نور باشیم.
وی همچنین به وجود طرح‌های ساماندهی دریا در نقاط مختلف شهرستان نور جهت خدمات رسانی به گردشگران اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر شاهد فعالیت هشت طرح ساماندهی دریا با مدیریت بخش خصوصی و نظارت فرمانداری در شهرستان نور هستیم.
فرماندار نورهمچنین به وجود 50 نقطه خطرآفرین در نقاط مختلف ساحلی شهرستان نور اشاره کرد و گفت: در راستای کاهش غرق شدگی‌ها در این مناطق، 100 نفر ناجی غریق در این نقاط مستقر شده اند و به گردشگران خدمات رسانی می‌کنند.
وی خاطرنشان ساخت: امید می‌رود در سال‌های آینده شاهد افزایش کمی و کیفی طرح‌های ساماندهی دریا در نقاط مختلف ساحلی شهرستان نور در راستای کاهش میزان غرق شدگی‌ها باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار