۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
اینفوگرافی:

پنج مالک برتر آلمانی معرفی شدند

پنج مالک برتر آلمانی معرفی شدند
سایت VesselsValue پس از برگزاری نمایشگاه بین المللی تجارت دریایی در هامبورگ، پنج مالک برتر آلمانی را در قالب اینفوگرافی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۱۸۸۳
به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از VesselsValue، پنج مالک برتر آلمانی ۲۰۱۷ میلادی در نمایشگاه بین المللی تجارت دریایی موسوم به SMM که در تاریخ ۴ تا ۷ سپتامبر در هامبورگ میزبان علاقه‌مندان و کارشناسان بود، معرفی شد.
بر اساس این گزارش، مقایسه ارزش ناوگان هر یک از مالکان آلمانی در نخستین روز‌های ۲۰۱۷ میلادی با ارزش امروز ناوگان نشان می‌دهد، ناوگان‌های این کشور رشد قابل قبولی را در ارزش و تعداد شناور‌های ملکی خود تجربه کرده است.
شرکت Oldendorff Carriers با افزودن ۲۲ فروند شناور به ناوگان خود و رسیدن ارزش کلی آن به ۷۱۶ میلیون دلار جایگاه نخست را از آن خود کرد. در حال حاضر این مالک آلمانی ۱۰۹ شناور به ارزش دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون دلار را در ناوگان خود جای داده است. جایگاه دوم به شرکت کانتینری MPC تعلق گرفت که ۵۲ شناور را طی ۱۲ ماه به ناوگان اضافه کرد. این مالک در نمایشگاه SMM ۲۰۱۷ میلادی تنها ۱۴ فروند شناور به ارزش ۹۵.۸ میلیون دلار داشت. در حال حاضر تعداد شناور‌های ملکی این ناوگان به ۶۶ فروند و ارزش ۶۳۱ میلیون دلار می‌رسد.
پنج مالک برتر آلمانی
ارسال نظرات
آخرین اخبار