۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

بررسی عملکرد شرکت تایدواتر با حضور وزیر راه

بررسی عملکرد شرکت تایدواتر با حضور وزیر راه
مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در حضور وزیر راه و شهرسازی به بررسی چالش‌ها و راهکار‌های موجود در خصوص فعالیت‌های بندری پرداخت.
کد خبر: ۸۱۸۷۹
به گزارش مانا از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت تایدواتر خاورمیانه منتظر منصوری مدیرعامل شرکت تایدواتر خاورمیانه، به همراه سایر مدیران این شرکت و شرکت‌های تابعه ضمن حضور در بندر امام خمینی (ره) از فعالیت‌های شرکت در حوزه‌های دریایی و بندری بازدید کردند.

بنابر این گزارش این سفر که با حضور وزیر راه و شهر سازی و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی به منظور افتتاح و بازدید از پروژه‌های مهم بندری و دریایی استان همراه بود، مدیرعامل شرکت تایدواتر گزارش جامعی از فعالیت‌ها و پروژه‌های در دست اقدام، چالش‌ها و راهکار‌های موجود ارائه کرد که مورد توجه وزیر راه و شهرسازی قرار گرفت.

در این سفر مدیران تایدواتر با تشکیل جلسه‌ای با حضور مدیر عامل سازمان بنادر و سایر اعضاء هیات عامل به بررسی مشکلات سرمایه گذاری در طرح‌های بندری و دریایی و بازنگری در طرح‌ها و قرارداد‌ها پرداختند.

همچنین مدیرعامل هلدینگ تایدواتر و هیئت همراه با شرکت در جلسات اداری و تصمیم گیری ناحیه، با حضور مدیر و معاونین ناحیه خوزستان در جریان پیشرفت پروژه‌ها قرار گرفته و با بررسی مشکلات، فرصت‌ها و چالش‌های پیش رو به ترسیم افق چشم انداز پروژه‌های آتی پرداخته و تصمیمات راهبردی در این زمینه‌ها اتخاذ کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار