۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی:

ایران متعهد به اجرای قوانین IMO است

ایران متعهد به اجرای قوانین IMO است
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره خود را مقید و متعهد به اجرای دقیق قوانین IMO می‌داند.
کد خبر: ۸۱۸۴۰
به گزارش خبرنگار مانا محمد راستاد که به عنوان سخنران میزبان در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی سخن می‌گفت: با اشاره‌ به اینکه ایران یکی از اولین کشور‌هایی بود که به سازمان بین المللی دریایی پیوست، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان انتظار داشت جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش از بازار‌های جهانی دریایی سهم کسب کند.
وی با بیان اینکه وجود آیمو زمینه ساز کشتیرانی بهتر، امن‌تر و ایمن‌تر شده است به قوانین بین المللی دریایی تحت کنوانسیون این سازمان اشاره کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره خود را مقید و متعهد به اجرای دقیق این قوانین می‌داند.
راستاد ایران را دارای بیستمین ناوگان کشتیرانی جهان اعلام کرد و افزود: این ناوگان در اجرای قوانین IMO بسیار موفق عمل کرده است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه دریانوردان ایرانی بسیار کارآزموده و با سابقه هستند گفت: به دریانوردان خود افتخار می‌کنیم، زیرا مهم‌ترین سرمایه خود را منابع انسانی توانمند و با انگیزه می‌دانیم.
وی در پایان به نقش فعال ایران در سازمان بین المللی دریایی اشاره و بیان داشت: به فردای بهتر در صنعت دریانوردی امید بسیار داریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار