۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
در بندرعباس؛

فرمانده جدید ندسا معارفه شد

فرمانده جدید ندسا معارفه شد
در مراسمی با حضور فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه معارفه شد.
کد خبر: ۸۱۸۲۳

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، این مراسم با حضور فرمانده کل سپاه، رئیس دفتر نظامی مقام معظم رهبری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران و فرمانده سابق نیروی دریایی سپاه، مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران، مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس، استاندار هرمزگان، نماینده مردم بندرعباس در مجلس و اعضای شورای تامین هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مانا از بندرعباس، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: بازدارندگی ندسا سبب ناامیدی دشمنان از چشم‌اندازی به مرزهای آبی کشور شده است.

سردارمحمد علی جعفری اظهار کرد: دشمنان ما با توجه به توسعه مقاومت‌های شکل گرفته در منطقه که ناشی از تاثیر انقلاب اسلامی است، روز به روز به ناامیدی‌شان افزوده می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امنیت امروز کشور به خاطر فداکاری‌های رزمندگان و ایستادگی ملت عزیز ایران و سایر کشورهای مقاومت است، افزود: کشورهای سوریه، لبنان، یمن و فلسطین با ایستادگی سرنوشت خود را با مقاومت انتخاب کرده‌اند و پیروزی در انتظار این ملت‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: با توجه به تجاربی که وجود دارد هرکجا دشمنان اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران داشته، تهدید آنان به خودشان بازگشته و به فرصتی برای ما تبدیل شده است، البته دشمن بیشتر در عرصه امنیتی به دنبال فرصت است چراکه به گفته رهبر انقلاب ما در حوزه سیاسی مطمئن هستیم که دشمن جرات اقدام نظامی علیه کشور ندارد.

وی ضمن اشاره به موفقیت‌های سپاه در عرصه‌های مختلف نظامی و علمی گفت: یکی از انگیزه‌های جابجایی‌های فرماندهان در سپاه حفظ انگیزه و پویایی در حوزه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه پاسداران با تقدیر از سردار فدوی و رشادت‌های وی در طول حضورشان در این جایگاه بیان کرد: سردار تنگسیری نیز با توجه به سیر مراحل فرماندهی از ذیل تا بالا، مطمئنا می‌تواند برای اجرای سیاست‌ها و وظایف محوله با افزایش پویایی گام بر می‌دارند.

فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه علیرغم تاکید مقام معظم رهبری که نگاه‌ها باید برای حل مشکلات اقتصادی به داخل باشد اما بارها برخی از مدیران کشور  تمام راه حل مشکلات اقتصادی کشور را سیاسی و در نهایت به مذاکره پیوند می‌زنند.

بر اساس حکم سردار سرلشکر محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، دریادار علیرضا تنگسیری که تا پیش از این جانشین نیروی دریایی سپاه بود، به عنوان فرمانده جدید این نیرو منصوب و معارفه شده است.

دریادار علی فدوی نیز که قبلا مسئولیت فرماندهی این نیرو را بر عهده داشت، به عنوان معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران منصوب شده است.

اضافه می‌شود، از چند سال قبل با تدبیر مقام معظم رهبری، فرماندهی کل نیروی دریایی سپاه در بندرعباس مستقر شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار