۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰

دوبی یک شرکت فورواردری جهانی تأسیس کرد

دوبی یک شرکت فورواردری جهانی تأسیس کرد
شرکت سرمایه گذاری دوبی، ICD در پی تفکیک هلدینگ ISS، یک شرکت خدمات لجستیکی با نام شرکت فورواردری جهانی ISS تأسیس کرده است تا در 18 کشور در محدوده خاورمیانه، آفریقا، اروپا، هند و ترکیه شروع به کار کند.
کد خبر: ۸۱۸۰۵
به گزارش گروه بین الملل مانا، بازوی سرمایه‌گذاری دولت دوبی به نام Investment Corporation of Dubai که به اختصار ICD نامیده می شود، واحدی را با تمرکز بر بخش لجستیک زنجیره تأمین به نام ISS Global Forwarding تأسیس کرده است. این اقدام در راستای دستورالعمل استراتژیک دولت برای تفکیک هلدینگ Inchcape Shipping Services به دو شرکت مجزا انجام شده است.
تاسیس این واحد با هدف بهینه‌سازی رشد بالقوه، تمرکز بر مشتریان و مزیت رقابتی هر کدام از بخش‌های خدمات دریایی و لجستیک زنجیره تأمین، صورت گرفته است. مقر اصلی این شرکت در دوبی و در مجاورت فرودگاه این شهر قرار دارد و محدوده عملیاتی آن خارج از منطقه آزاد فرودگاه دوبی است. شرکت فورواردری جهانی ISS بر فعالیت‌های اصلی فورواد بار در سطح جهانی، انجام عملیات لجستیکی و پروژه‌های نفت و گاز تمرکز خواهد داشت.
این شرکت در آغاز در 18 کشور در محدوده خاورمیانه، آفریقا، اروپا، هند و ترکیه حضور خواهد داشت. به عنوان بخشی از استراتژی بلندپروازانه رشد خود، این شرکت در آینده حضور خود در آسیا-اقیانوسیه، چین و سنگاپور را پررنگ‌تر خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت فورواردری جهانی ISS از یک شبکه جهانی بهره خواهد برد که شامل شرکایی با اپراتورهای جهانی است و به این ترتیب به مشتریان خود حمل‌ونقل چند وجهی و راهکارهای نوین زنجیره تأمین را ارائه می‌کند.
شرکت مذکور توسط پیشگسوت این صنعت، اِنور مورِتی و یک تیم مدیریتی بسیار باتجربه هدایت خواهد شد. مورتی اظهار کرد: «ما  شرکت خود را به عنوان یک منبع نیرومند در منطقه راه اندازی می‌کنیم و هدف ما این است که در صنعت لجستیک زنجیره تأمین به عنوان یک سازمان مشتری محور مطرح شویم.»
محمد ابراهیم آل شیبانی، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری دوبی (ICD) نیز اعلام کرد: «ما مطمئن هستیم که در آینده فرصت‌هایی برای رشد جهانی در صنعت لجستیک زنجیره تأمین وجود خواهد داشت. به این دلیل اکنون ما برای فرصت رشد بلند مدت در بازارهای در حال ظهور (جایی که ISS با قدرت حضور خواهد داشت) ارزش ویژه‌ای قائل هستیم.»
ارسال نظرات
آخرین اخبار