۱۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
با امضاء تفاهنامه بین شرکت پست و سازمان بنادر

مراجعه حضوری دریانوردان به مراکز صدور اسناد حذف شد

مراجعه حضوری دریانوردان به مراکز صدور اسناد حذف شد
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بر اساس تفاهم‌نامه با شرکت ملی پست ایران مراجعات حضوری دریانوردان در مراکز صدور اسناد در تهران و استان‌های ساحلی شمال و جنوبی حذف می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۹۹
به گزارش مانا، هادی حق‌شناس در ارتباط با امضای تفاهم‌نامه بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی پست ایران با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای تحقق دولت الکترونیک و تکریم دریانوردان ایرانی است، اظهار داشت: پس از راه‌اندازی سامانه جامع امور دریانوردان و به منظور حذف مراجعات حضوری دریانوردان در مراکز صدور اسناد تهران و استان‌های ساحلی شمال و جنوب کشور و نیز کاهش هزینه‌های ایاب و ذهاب تفاهم‌نامه ای از سوی سازمان بنادر و دریانوردی با شرکت ملی پست ایران به امضاء رسید.
وی موضوع این تفاهنامه را قبول،‌ آماده سازی،‌ رهسپاری و توزیع اسناد و مدارک دریانوردان با استفاده از سرویس‌های اینترنتی و پستی بین سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران دانست که با حضور و تشریک مساعی مدیران ارشد طرفین در سازمان بنادر به امضاء تفاهنامه منجر شد..
معاون امور دریایی سازمان بنادر در این باره افزود: با اجرای مفاد این تفاهم‌نامه دریانوردان قادر خواهند بود به صورت اینترنتی درخواست ارسال مدارک و گواهینامه‌های دریانوردی خود را به آدرس مورد نظر ثبت کرده و مدارک خود را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار