۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه

انتصاب فرمانده جدید نیروی دریایی سپاه
انتصاب فرمانده نیروی دریایی و معاون هماهنگ کننده سپاه با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد.
کد خبر: ۸۱۷۱۳
به گزارش مانا  فرمانده معظم کل قوا، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریادار پاسدار علی فدوی را به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه منصوب کردند.
 متن احکام فرمانده کل قوا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری به این شرح است:
بسم الله الرّحمن الرّحیم
دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
بهره گیری از کارکنان متدین و انقلابی، ارتقاء آموزش و مهارت‌ها و تجهیزات و امکانات دریایی و اشراف اطلاعاتی توام با رشد روزافزون توان و آمادگی‌های رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی، توجه به نیاز‌های معیشتی با رویکرد ساخت نیروی دریایی متحرک و رو به رشد تراز انقلاب اسلامی، در تعامل اثربخش و هم افزا با خانواده بزرگ سپاه و بسیج و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری در امور دریای مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات خالصانه دریادار پاسدار علی فدوی در طول دوره مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سید علی خامنه‌ای
۱ شهریورماه ۱۳۹۷


بسم الله الرّحمن الرّحیم
دریادار پاسدار علی فدوی
بنا به پیشنهاد فرمانده کل سپاه و نظر به تجارب ارزنده و شایستگی، شما را به سمت معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب می‌کنم.
ارتقای ظرفیت‌های کارشناسی و کارآمدی ستاد سپاه با بهره گیری از توانمندی‌ها و قابلیت‌های نخبگی سپاه در نیل به پیشرفت و کسب آمادگی‌های همه جانبه در پاسداری از انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد‌های آن در تعاملی سازنده و هم افزا با ستاد کل و سایر سازمان‌های نیرو‌های مسلح و لحاظ تدابیر فرمانده کل سپاه مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات سردار سرتیپ پاسدار جمال الدین آبرومند در طول دوره مسئولیت تشکر می‌کنم.
سعادت همگان را از خداوند متعال خواهانم.
سید علی خامنه‌ای
۱ شهریورماه ۱۳۹۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار