۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰
فرمانده دریابانی استان بوشهر :

محموله قاچاق 98 میلیارد ریالی در آبهای گناوه کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت:با تلاش ماموران پایگاه دریابانی گناوه، شناور حامل 98 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای گناوه توقیف شد.
کد خبر: ۸۱۷۰۳

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید مقابله با قاچاق کالا در آبهای استان بوشهر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، آبهای خلیج فارس در استان بوشهر تحت رصد شبانه‌روزی دریابانی قرار دارد و امکان هر گونه فعالیت انتقال کالای قاچاق در این آبراه مسدود شده است.

وی از فعالیت تیم‌های عملیاتی دریابانی استان بوشهر در مبارزه با قاچاق کالا خبرداد و تاکید کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای مقابله با قاچاق تلاش می‌کنند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر  از کشف  کالای قاچاق در آبهای گناوه خبرداد و گفت:با تلاش ماموران پایگاه دریابانی گناوه، شناور حامل 98 میلیارد ریال کالای قاچاق در آبهای گناوه توقیف شد.

سرهتگ رضایی‌نژاد افزود: شناوری از کشورهای حوزه خلیج فارس به قصد تخلیه  کالا در آبهای بندر گناوه در حال تردد بود که ماموران دریابانی گناوه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز آن را متوقف  و بررسی کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از این شناور اقلام قابل توجهی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، پارچه، لوازم و تجهیزات رایانه ای، کاغذ برچسب، برنج، دستگاه اندوسکوپی، لوازم و تجهیزات جانبی و موبایل کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر  با اشاره به دستگیری متهمان  بیان کرد: در این عملیات 6 نفر از قاچاقچیان شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار