۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
رئیس اتحادیه مالکان کشتی ایران:

آمریکا با خروج از برجام در منزوی ترین حالت خود قرار گرفت

آمریکا با خروج از برجام در منزوی ترین حالت خود قرار گرفت
رئیس اتحادیه و انجمن صنفی کارفرمایان مالکان کشتی ایران، گفت: با پیگیری های صورت گرفته و پس از تایید دولت محترم درخواست های اعضاء اتحادیه تصویب و ابلاغ شد.
کد خبر: ۸۱۶۳۱
به گزارش خبرنگار مانا دکتر محمد سعیدی که در مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده  اتحادیه و انجمن صنفی مالکان کشتی ایران سخن می‌گفت، با بیان اینکه دورانی که کشور در آن قرار دارد دشوار است، اظهار داشت: مالکان کشتی‌ها برای عبور از این مرحله نیازمند همدلی، همفکری و همراهی مداوم برای حمایت از صادرات هستند.
وی با تاکید بر اینکه اعضای اتحادیه مالکان کشتی برای ادای مسئولیت ملی خود در شرایط کنونی همصدا باشند، تصریح کرد: دبیرخانه اتحادیه مالکان کشتی و دبیر این اتحادیه برای حل و فصل مشکلات مالکان محترم زحمات زیادی را انجام دادند که قابل تقدیر است.
رئیس هیئت مدیره کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی دبیرخانه اتحادیه مالکان کشتی برای طرح خواست مالکان در دولت، افزود: خوشبختانه تمام خواسته‌های مالکان در دولت تصویب شده و به بخش‌های مختلف از جمله وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت نفت و وزارت اموراقتصاد و دارایی ابلاغ شد.
وی ضمن ابراز امیدواری برای اجرای دقیق تصویب نامه دولت برای تسهیل فعالیت مالکان کشتی‌ها از سوی وزارت راه و سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: در یک سال اخیر نیز تلاش شد که مالکان تسهیلات و خدمات بهتری دریافت کنند، هر چند که هنوز اقدامات زیادی برای انجام  وجود دارد.
رئیس اتحادیه مالکان کشتی ایران با تاکید بر اینکه در دبیرخانه اتحادیه مالکان همه همکاران موظف به خدمات رسانی مناسب به اعضاء هستند، ادامه داد: تلاش می‌کنیم این خدمات دهی بهتر شود، اما در این راه نیازمند همفکری و ارائه ایده‌های تازه از سوی همه اعضا هستیم.
دکتر سعیدی در بخش پایانی اظهارات خود اشاره‌ای نیز به اجرای تحریم‌های تازه از سوی دشمنان کشور داشت و در این باره گفت: شاهد هستیم که با مدیریت هوشمندانه رهبری معظم انقلاب، ریاست محترم جمهور و زحمات دولت و مجلس، آمریکا در منزوی‌ترین حالت خود پس از جنگ جهانی دوم قرار گرفته است.
مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آمریکا با خروج از برجام بی منطقی خود را به جهان ثابت کرد، افزود: در موضوع برجام منطق جمهوری اسلامی ایران به گونه‌ای بود که بسیاری از کشور‌های جهان در برابر اجرای تحریم‌های آمریکا مقاومت می‌کنند و قصدی برای اجرای آن‌ها ندارند.
شایان ذکر است، مجمع عمومی عادی و سالیانه اتحادیه و انجمن صنفی کارفرمایی مالکان کشتی ایران صبح امروز در محل شرکت ملی نفتکش ایران برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار