۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
معاون شیلات استان بوشهر:

517 تن میگو در آبهای استان بوشهر صید شد

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر گفت: در 18 روز گذشته صیادان استان بوشهر بیش از 517 تن میگو در آبهای خلیج فارس صید کرده‌اند.
کد خبر: ۸۱۵۹۹

عباس آهنگرمقدم در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به آغاز صید میگو در آبهای خلیج فارس از سه مرداد اظهار داشت: 363 لنج و 280 قایق  استان بوشهر در صید میگو مشارکت دارند.

وی از کاهش صید میگو خبرداد و گفت: با گذشت 18 روز از آغاز صید میگو در آبهای این استان میزان صید این آبزی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد کاهش یافته است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر  بیان کرد: از ابتدای فصل صید میگو در استان بوشهر تاکنون 817 تن از این میزان آبزی صید شده است، این درحالی که سال گذشته در 18 روز اول فصل صید یک‌هزار و 184 تن میگو صید شده بود. 

آهنگر مقدم افزود: در مدت یاد شده 667 تن میگو نسبت به 18 روز  ابتدای صید میگو سال گذشته کاهش صید ثبت شده است.

وی با اشاره به مجوز دریاروی صیادان بیان کرد: مجوز سفر صید برای لنج‌های صیادی بین چهار تا شش روز و برای قایق‌ها 24 ساعته صادر شده می‌شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات استان بوشهر با اشاره به بنادر صیادی استان بوشهر افزود: 24 مرکز تخلیه صید و بنادر صیادی در ارائه خدمات به صیادان فعال است که در نقاط مختلف استان بوشهر مستقر هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار