۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴

تخفیفات جشنواره تابستانه قشم اعلام شد

تخفیفات جشنواره تابستانه قشم اعلام شد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیفات 20 تا 50 درصدی ویژه جشنواره تابستانه در بخش گردشگری جزیره خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۸۷
به گزارش مانا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مرتضی شیخ زاده گفت: جامعه فعالین اقتصادی قشم به عنوان مجری این جشنواره و براساس سیاست‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تخفیفات ویژه 20 تا 50 درصدی را در بخش تفریحات گردشگری جزیره اعمال کرده‌اند.
وی ادامه داد: قیمت ورزش غواصی پیش از جشنواره تابستانه یک میلیون و 400 هزار ریال بود که با اختصاص 50 درصد تخفیف به 700 هزار ریال کاهش یافته است.
به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، علاقمندان به ورزش‌های دریایی همچون جِت اسکی، شاتل و بنانا هم با احتساب 50 درصد تخفیف در ایام جشنواره تنها با پرداخت 200 هزار ریال از این ورزش‌های مهیج استفاده خواهند کرد.
او همچنین یادآور شد: بلیط جشنواره تابستان 97 قشم هم براساس این سیاست گذاری با تخفیف 20 درصد و با قیمت 200 تا 500 هزار ریال به علاقمندان ارائه می‌شود.
شیخ زاده گفت: در بخش خدمات گردشگری 50 درصد و در خرید از بازار‌ها و مجتمع‌های تجاری هم بین پنج تا 50 درصد تخفیف به مسافران در طول زمان جشنواره ارائه می‌شود.
وی از معرفی ظرفیت‌های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم ویژه افراد متوسط جامعه در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه‌ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه به عنوان بخشی از اهداف برگزاری جشنواره تابستان 97 قشم نام برد.
بنا به این گزارش، علاقمندان جشنواره تابستانه قشم از سراسر کشور می‌توانند با ثبت نام در سایت "آژانس جنوب شرق" به عنوان آژانس سرویس دهنده خدمات اقامتی این جشنواره، از تخفیف ویژه سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه عوارض ورود به جزیره در اسکله پهل به لافت هم استفاده کنند.
در حال حاضر عوارض ماخوذه از هر سواری خودرو که وارد جزیره قشم می‌شود مبلغ 734.700 ریال می‌باشد که مبلغ 438.900 ریال آن سهم سازمان منطقه آزاد قشم بوده و طی برپایی جشنواره این مبلغ از خودرو‌های ورودی به جشنواره تابستانی قشم دریافت نمی‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار