۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸

پیش بینی های گذشته مرسک محقق نشد

پیش بینی های گذشته مرسک محقق نشد
کشتیرانی مولر مرسک دانمارک چشم انداز درآمد برای سال جاری میلادی را تنزل داد.
کد خبر: ۸۱۵۵۸

به گزارش گروه بین المل مانا گروه کشیرانی مولرمرسک دانمارک با اعلام تنزل چشم انداز درآمد برای سال جاری میلادی گفت: نرخ های کرایه حمل پایین و هزینه های بانکرینگ بالاتر بدان معنی است که درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک EBITDA بین رنج سه میلیارد و 500 میلیون دلار الی چهارمیلیارد و 200 میلیون دلار به همراه سود پایه ای مثبت خواهد بود.

لازم به ذکر است در پیش بینی گذشته برای EBITDA بین رنج چهار میلیارد الی پنج میلیارد دلار در نظر گرفته شده بوده، افزون براین انتظار می رفت، سود پایه ای بالاتر از 356 میلیون دلار ثبت شده سال گذشته قرار گیرد.

یکی از مقامات کشتیرانی مرسک بر این واقعیت اذعان داشت: خطر بلاتکلیفی بر سر بازار نرخ های کرایه حمل، قیمت های سوخت و نرخ مبادلات ناشی از ریسک های ژئوپلیتیکی، تنش های تجاری و عوامل دیگر سبب شده اند پیش بینی های قبلی محقق نشوند.

این گزارش ادامه داد: درآمد مولرمرسک در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به نه میلیارد و 500 میلیون دلار  رسید، افزون بر این EBITDA  مرز 900 میلیون دلار را نشان داد. به طورکلی درآمد 18میلیارد و 800 میلیون تومان و EBITDA یک میلیارد و 600 میلیون دلار در شش ماه نخست سال جاری میلادی به ثبت رسیده است.

"سورن اسکو"مدیر عامل مرسک در این باره گفت: شرکت پیشرفت خوبی را در سه ماه دوم سال جاری میلادی ارائه داد، افزون بر این درآمد، حجم جابه جایی، هزینه واحدها و نتایج نسبت به سه ماه ضعیف نخست سال بهبود را به نمایش گذاشت.

این گزارش درپایان نوشت، بخش لجستیک و حمل و نقل مرسک اعلام کرد، درآمد گروه در سه ماه دوم سال جاری میلادی نه میلیارد و 500 میلیون دلاربود، هم چنین EBITDA بر یک میلیارد و 600 میلیون دلار ایستاد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار