۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸

کشتیرانی تایوان از مهم ترین برنامه های آینده می گوید

کشتیرانی تایوان از مهم ترین برنامه های آینده می گوید
تیم جدید مدیریتی در کشتیرانی OOCL هنگ کنگ در نظر دارد به منظور افزایش رقابت پذیری و گسترش دستیابی مشتریان، ظرفیت ناوگان خود را ارتقاء ببخشد.
کد خبر: ۸۱۵۴۵

به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال ادغام با شرکت کشتیرانی کاسکوی چین "Guang Xiaowen"مدیر عامل کشتیرانی OOIL هنگ کنگ اعلام کرد: شرکت OOCL بازوی شرکت کشتیرانی OOIL به دنبال سفارش ساخت چندین کشتی 20 هزار TEU و گسترش 40 درصدی ظرفیت ناوگان خود است.

این گزارش ادامه داد: شرکت کشتیرانی OOIL به دنبال ارتقاء ظرفیت ناوگان از حدود 700 هزار TEU فعلی به یک میلیون TEU است. سفارش شناورهای جدید در کنار دیگر اقدامات موجب تحقق بخشی به هدف مورد نظر خواهد شد.

 ناگفته نماند، در چند روز اخیر مرحله کسب شش میلیارد و 300 میلیون دلار کشتیرانی OOIL از سوی کشتیرانی کاسکو نهایی شد.

یکی از مقامات کشتیرانی OOCL در این باره گفت: نسبت بدهی پایین تر و توانایی مالی قویتر اجازه سفارش شناورهای جدید به ویژه کشتی های غول پیکر 20 هزار TEU را به کشتیرانی هنگ کنگ می دهد. یک ناوگان بزرگتر به کشف بازارهای جدید، ارتقای پوشش جهانی و جذب سرمایه گذاران بیشتر کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است: ناوگان ترکیبی کشتیرانی کاسکوی چین و OOCL هنگ کنگ از ظرفیت بیش از دو میلیون و 700 هزار TEU برخوردار است، از این رو جایگاه سوم کشتیرانی برتر دنیا که پیش از این به کشتیرانی CMA CGM فرانسه با ظرفیت دو میلیون و 630 هزار TEU تعلق داشته است، را از آن خود کرد.

شرکت کشتیرانی (Canada Steamship Lines (CSL مستقر در مونترال کانادا بیش از 20 فروند شناور با مجموع ظرفیت بالای 300 هزار TEU را در اختیار دارد.

ائتلاف اقیانوسیه شامل CSL، OOCL، CMA CGM و اورگرین تایوان پیشگام سهم بازار در خدمات سرویس دهی ترانس پاسیفیک است.اما ائتلاف مذکور هم چنان عقب تراز ائتلاف 2M شامل کشتیرانی مرسک و MSC سوئیس در سرویس دهی مسیر تجاری اروپا-آسیا حرکت می کند.

این گزارش در پایان با اشاره به اینکه برکرسی ریاست مدیریت جدید ناوگان ترکیبی، مدیران  قبلی OOCL و کاسکوی دیده می شوند، نوشت: هم افزایی بین دو خط کشتیرانی و کسب درآمد حداقل 400 میلیون دلار در سال، اصلی ترین هدف است. به منظور دستیابی به هدف مذکور، یک کارگروه جهت هماهنگی مجموعه ای از موضوعات عملیاتی شامل تهیه و تدارک مقدماتی، طراحی شبکه و مدیریت کانتینر ایجاد شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار