۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹

همکاری بیمکو و اتحادیه مالکان اروپا

همکاری بیمکو و اتحادیه مالکان اروپا
مدیران بیمکو و اتحادیه مالکان اروپا (ECSA) با حضور در آتن به دنبال راه‌هایی برای افزایش همکاری‌ها با یکدیگر هستند. 
کد خبر: ۸۱۵۳۵
به گزارش گروه بین الملل مانا دو انجمن مالکان برتر یکی در جهان و دیگری در اروپا به ترتیب موسوم به بیمکو و ECSA که رهبری آن‌ها بر عهده یونان است، از گسترش همکاری‌های خود خبر دادند.
بر اساس این گزارش، یونان که تمایل بسیاری برای توسعه حوزه‌های فعالیت و همکاری و همچنین هم ترازی بیشتر بین اتحادیه مالکان جهان و اروپا دارد، می‌خواهد تحولی دیگر در صنعت کشتیرانی ایجاد کند. نیل به این هدف مدت‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود و سرانجام مدیران بیمکو و ECSA در آتن با یکدیگر دیدار کردند.
در همین راستا، مدیر ECSA گفت: اتحادیه مالکان اروپا و بیمکو در گذشته بسیار مورد حمایت یکدیگر بودند به گونه‌ای که در حال حاضر نیز این گرایش برای افزایش و ژرف سازی روابط بین دو گروه وجود دارد. ما در خصوص مسائل کلیدی که باعث بروز نگرانی‌هایی در صنعت امروز کشتیرانی از جمله قاعده‌مند سازی قوانین زیست محیطی در سطح اروپا و بین الملل، کاهش انتشار آلاینده کربن دی اکسید و محدودیت سولفور موجود در سوخت‌های دریایی که از نخستین روز ژانویه ۲۰۲۰ میلادی اجرایی خواهد شد، به گفتگو نشستیم.
وی افزود: همچنین توسعه‌های نگران کننده در تجارت جهانی علاوه بر موضوع رایج مهاجرت و حضور شناور‌های بازرگانی در عملیات امداد و نجات را از نظر گذراندیم. 
در بخش دیگری از این نشست دوجانبه، مدیر بیمکو گفت: بسیار حائز اهمیت است که صنعت کشتیرانی با یک صدا و جهتی مشخص در دو سطح اروپا و بین الملل به فعالیت خود ادامه دهد. همکاری نزدیک بین بیمکو و ECSA نیز به نفع هر دو سازمان و در نهایت صنعت کشتیرانی خواهد بود. نقاط قوت و توانمندی‌های هر دو سازمان باید در گفتگو‌های سیاسی با یکدیگر ترکیب شود تا راهنمایی جامع و دقیق برای صنعت کشتیرانی باشد. در این خصوص می‌توان به اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت با هدف کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای اشاره کرد که باید صنعت کشتیرانی در این میان برای دستیابی به این هدف بزرگ یکپارچه عمل کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار