۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
امروز صورت می گیرد:

بررسی راهکارهای توسعه توریسم دریایی در استانداری مازندران

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران از بررسی راهکارهای توسعه توریسم دریایی در استانداری مازندران با حضور نمایندگان تمام ادارات و ارگان های مرتبط با امور دریا خبر داد.
کد خبر: ۸۱۵۲۰

سیف الله فرزانه در گفتگو با خبرنگار مانا گفت: امروز،  جلسه ای با محوریت توسعه توریسم دریایی به ریاست استاندار مازندران در محل استانداری برگزار خواهد شد.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران اظهار داشت: این جلسه با حضور نمایندگان تمام ادارات و ارگان های مرتبط با امور دریا، برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: قرار است در این جلسه، راهکارهای توسعه توریسم دریایی در نقاط مختلف ساحلی استان مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

این مقام مسئول در استان مازندران اظهار امیدواری کرد: با توجه به نگاه ویژه استانداری مازندران نسبت به توسعه توریسم دریایی در آینده نزدیک شاهد رونق این بخش از توریسم در استان مازندران باشیم.

وی بر ضرورت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی و حمایت آنها از سوی بخش دولتی در زمینه  اخذ مجوزهای لازم در راستای رونق توریسم دریایی استان تاکید کرد.

به گفته مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، این استان از پتانسیل ها و ظرفیت های بسیار بالایی در ارائه خدمات رفاهی و تفریحی به گردشگران ورودی برای افزایش درآمد اقتصادی از این طریق را دارد.

وی اذعان داشت: با وجود اینکه هم اکنون شاهد حضور گردشگران زیادی به مازندران هستیم اما عدم ارائه خدمات تفریحی و رفاهی باعث می شود تا گردشگران با اقامت در چادر و عدم پرداخت هیچ گونه هزینه ای در سواحل، آنچنان که باید از سفر خود لذت نبرند.

شب فرهنگی مازندران در برج میلاد برگزار شد

فرزانه در ادامه گفته های خود به برگزاری شب فرهنگی مازندران در شب گذشته در برج میلاد اشاره کرد و گفت: جشنواره ملی چارسوق در راستای معرفی آداب و رسوم و فرهنگ و ظرفیت های استان های سراسر کشور برگزارمی شود.

وی عنوان کرد:  شب گذشته طی برگزاری شب فرهنگی مازندران در برج میلاد، تمامی داشته های استان شامل فرهنگ، هنر، آداب و رسوم و ظرفیت های گردشگری مازندران ارائه شد.

این مقام مسئول در استان مازندران در ادامه با اشاره به حضور پور شور علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر در این گردهمایی فرهنگی یادآور شد: برگزاری این برنامه ها فرصتی جهت معرفی جذابیت های کشور از جمله مازندران است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان مازندران، یکی از مهمترین ظرفیت های مازندران را داشته های غنی این استان در زمینه های مختلف فرهنگی چون هنر موسیقی، صنایع دستی و آداب و رسوم اعلام کرد و گفت: چنانچه این پتانسیل ها با عزم استانی و تعامل و همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به ویژه نهادهای فرهنگی در زمینه جذب گردشگر موثر واقع شود، می تواند به تنهایی زمینه جذب گردشگران فرهنگی به استان را فراهم کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار