۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
معاون تربیت و آموزش نداجا به مانا گفت:

انجام مرحله اول مسابقات بین المللی نظامی غواصی/ معرفی برندگان تا هجدهم مرداد

انجام مرحله اول مسابقات بین المللی نظامی غواصی/ معرفی برندگان تا هجدهم مرداد
معاون تربیت و آموزش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرحله نخست مسابقات بین المللی نظامی غواصی 2017 نوشهر با موفقیت انجام شد.
کد خبر: ۸۱۵۰۴
امیر دریادار پرویز سلیمی پناه در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه مرحله نخست مسابقات بین امللی نظامی غواصی 2017 در بخش های غواصی در عمق و عملیات امداد و نجات دریایی با موفقیت انجام شد، تصریح کرد: در بخش عملیات و نجات غواص دو تیم جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی و در بخش میدان و موانع تیم های روسیه، سوریه و ونزوئلا با یکدیگر به رقابت پرداختند.
رئیس ستاد اجرایی مسابقات بین المللی نظامی غواصی 2017 در ادامه با اعلام اینکه مسابقات بین المللی نظامی هم اکنون به صورت همزمان و در رشته های مختلف در هفت کشور میزبانی می شود، خاطر نشان کرد: در رشته غواصی عمیق که ایران میزبان آن است، هشت کشور حضور دارند که پنج کشور جمهوری اسلامی ایران، روسیه، ونزوئلا، سوریه و آفریقای جنوبی در آن به رقابت می پردازند و سه کشور اندونزی، آذریابجان و قزاقستان نیز به عنوان ناظر حضور دارند.
به گفته دریادار سلیمی پناه مسابقات تا روز هفدهم مردادماه جاری ادامه خواهد داشت و مراسم اختتامیه و اعلام تیم های برنده در روز هیجدهم مرداد انجام خواهد گرفت.
شایان ذکر است مسابقات بین المللی نظامی که به ابداع روسیه برگزار می شود، هفتمین دوره خود را می گذراند که در این میان جمهوری اسلامی ایران در سه دوره آن حضور داشته است.
   
ارسال نظرات
آخرین اخبار