۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰

لیست شرکت های ضررده حمل فرآورده های نفتی طویل تر شد

لیست شرکت های ضررده حمل فرآورده های نفتی طویل تر شد
شرکت Scorpio Tankers خبر از ضرر مالی 68 میلیون و 900 هزار دلار در سه ماه دوم سال جاری میلادی داد.
کد خبر: ۸۱۴۸۸

به گزارش گروه بین الملل مانا شرکت Scorpio Tankers مالک و اپراتور حمل فرآورده های نفتی مستقر در موناکو خبر از ضرر مالی 68 میلیون و 900 هزار دلار در سه ماه دوم سال جاری میلادی داد، رقم مذکور کمی بالاتر از ضرر خالص ثبت شده  68 میلیون و 300 هزار دلار  در مدت  مشابه سال گذشته قرار می گیرد.

 افزون بر این در شش ماه نخست سال جاری میلادی، Scorpio Tankers ضرر 100 میلیون و 700 هزار دلار را گزارش داد، رقمی که نسبت به ضرر 79 میلیون و 800 هزار دلار مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی را نشان می دهد.

لازم به ذکر است: روند افزایشی ضرر مالی عمدتا به زیان وام تبدیل به سهام ( Convertible Note) و  کسر هزینه های انتقالی (به دوره های آتی) انتشار اوراق بدهی ( Deferred financing costs ) باز می گردد.

پس از اینکه در ابتدای ماه گذشته به منظور بهبود نقدینگی، Scorpio Tankers با فروش شش فروند تانکر سایز متوسط و دو فروند تانکر سایز بزرگ به یک موسسه مالی بین المللی بی نام موافقت کرد، این شرکت در روز سه شنبه اعلام کرد، برای فروش و اجاره مجدد دو فروند تانکر هندی مکس (STI Battersea and STI Wembley  و دو فروند تانکر MR (STI Texas City and STI Meraux) به یک موسسه مالی بین المللی بی نام دیگری نیز به توافق رسیده است.

این گزارش ادامه داد: Scorpio Tankers مالکیت 109 فروند تانکر حمل فرآوردهای نفتی و هم چنین *اجاره دربست 17 فروند تانکر حمل فرآوردهای نفتی را در اختیار دارد.

این شرکت پیش بینی می کند، به دنبال تکمیل قرارداد و بازپرداخت بدهی موجود، نقدینگی به 31 میلیون و 800 هزار دلارافزایش خواهد یافت.

 این گزارش در پایان نوشت: Scorpio Tankers میانگین درآمد معادل اجاره زمانیTCE حدود 12 هزار دلار در روز را برای سه ماه سوم سال جاری میلادی فیکس کرده است، ناگفته نماند در سه ماه دوم سال جاری میلادی میانگین درآمد 12 هزار و 669 دلار در روز بوده است.

*اجاره دربست: نوعی از اجاره است که طبق آن تمام کنترل و مالکیت کشتی واگذار می شود.اجاره کننده کنترل کامل کشتی به همراه مسئولیت های حقوقی و مالی را به عهده می گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار