۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان خبر داد:

واگذاری بندر اختصاصی از سوی عمان به کشتی‌های ایرانی

واگذاری بندر اختصاصی از سوی عمان به کشتی‌های ایرانی
رئیس اتاق بازرگانی ایران و عمان گفت: توافقاتی با دولت عمان صورت گرفته و به زودی این کشور یک بندر اختصاصی در اختیار ایران می‌گذارد که کشتی‌های کوچک ایرانی به راحتی بتوانند در آن پهلو بگیرند.
کد خبر: ۸۱۴۷۸
به گزارش مانا، محسن ضرابی با بیان اینکه وزارت امورخارجه همکاری های خوبی را با اتاق ایران و عمان داشته است، خاطر نشان کرد: سفیران ایران و عمان و معاونت‌های مختلف وزارت امورخارجه تا آنجا که در توان داشتند به فعالان بخش خصوصی کمک کرده اند به طوری که امروز اگر ما توانستیم موفقیت‌هایی کسب کنیم با حمایت این افراد بوده است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر اینکه روابط سیاسی ایران و عمان همواره در سطح بسیار عالی قرار داشته است، افزود: تحریم‌های آمریکا هم نتوانست تاثیری بر روی این روابط بگذارد.
ضرابی در خصوص پروژه‌های مشترک دو کشور نیز گفت: پایانه صادراتی عمان در کرمان فعالیت‌های عمرانی خود را ادامه می‌دهد و تاکنون دو خط کشتیرانی نیز بین دو کشور برقرار شده که ما تلاش داریم تعداد آن بیشتر شود.
وی در پایان از توفقی تازه با دولت عمان خبر داد و در این باره تصریح کرد: به زودی این کشور یک بندر اختصاصی در اختیار ایران می‌گذارد که کشتی‌های کوچک ایرانی به راحتی بتوانند در آن پهلو بگیرند و هزینه آنها کمتر شود، ضمن آنکه سرعت حمل و نقل نیز بیشتر خواهد شد که این امر در خصوص صادرات میوه و تره‌بار مسئله مهمی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار