۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
کلارکسونز پیش بینی کرد:

رشد خالص فله خشک درسال جاری میلادی

رشد خالص فله خشک درسال جاری میلادی
کلارکسونز پیش بینی می کند، رشد خالص ناوگان فله خشک درسال جاری میلادی 2.5 درصد و رشد تن مایل 3.4 درصد خواهد بود.
کد خبر: ۸۱۴۷۱

به گزارش گروه بین الملل مانا به دنبال بهبود چشم اندازعرضه- تقاضا و علیرغم افزایش تنش های تجاری، شرکت کشتیرانی Pacific Basin اپراتور و مالک فله خشک هنگ کنگ روزهای بهتری را پیش روی خود می بیند.

بنا بر این گزارش Pacific Basin اپراتور و مالک فله خشک هنگ کنگ در شش ماه نخست سال جاری میلادی سود خالص 30 میلیون و 800 هزار دلار را کسب کرد، رقمی که نسبت به 12 میلیون دلار ضرر خالص مدت مشابه سال گذشته حکایت از جهش عمده ای داشت. انتظار می رود این روند استمرار داشته باشد.

این گزارش ادامه داد: درآمد نرخ چارتر زمانی TCEروزانه فله برهای سوپرماکس و هندی سایزناوگان Pacific Basin با رسیدن به نه هزار و 750 دلار و 11 هزار و 730 دلار رشد 23 و 32 درصدی سال به سال را به نمایش گذاشت.

"ماتس برگلوند" مدیراجرائی Pacific Basin با اشاره به اینکه تقویت بازار نرخ کرایه حمل کالا های فله جزئی در نیمه نخست سال جاری میلادی عامل محرکی است، افزود: بهره گیری بالا از ناوگان، عملکرد بهتر مستمر و ساختار هزینه ای رقابت همه و همه دست به دست هم دادند تا بتوانیم نتایج بسیار مثبت تری را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به نمایش بگذاریم.

وی در ادامه افزود: با توجه به قانون استفاده از سوخت با سولفور پایین 2020، Pacific Basin دو راهکار اصلی مطابقت با این قانون یعنی سوخت با سولفور پایین و هم چنین نصب اسکرابرها را مورد ارزیابی و سنجش قرار داده است. برخی از مالکان شناورهای بزرگتر شامل مالکان سوپراماکس به دنبال نصب اسکرابرها هستند. با این وجود، انتظار می رود بخش اعظمی از ناوگان جهانی فله خشک مخصوصا شناورهای کوچک تر مانند هندی سایز به سمت استفاده از سوخت با سولفور پایین متمایل خواهند شد، به طوریکه منجر به کاهش سرعت های عملیاتی شده و به توازن بیشتر عرضه و تقاضا کمک خواهد کرد.

 این گزارش در پایان نوشت، کلارکسونز پیش بینی می کند، رشد خالص ناوگان فله خشک درسال جاری میلادی 2.5 درصد و رشد تن مایل 3.4 درصد خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار