۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

بلاتکلیفی بازار نتوانست جلوی رشد دی پی ورلد را بگیرد

بلاتکلیفی بازار نتوانست جلوی رشد دی پی ورلد را بگیرد
درشش ماه نخست سال جاری میلادی اپراتور بین المللی دی پی ورلد موفق به ثبت رشدحجم جابه جایی کانتینری به ویژه در ترمینال های کانتینری خود در اروپا و آسیا شد.
کد خبر: ۸۱۴۱۷

به گزارش گروه بین الملل مانا در شش ماه نخست سال جاری میلادی و علیرغم فشارهای ژئوپلیتیکی و تغییرات سیاسی، اپراتوربین المللی دی پی ورلد که 78 ترمینال دریایی و خشکی فعال در بیش از 40 کشور دنیا دارد، 36 میلیون TEU جابه جایی کانتینری را به ثبت رساند. رقمی که حکایت از روند افزایشی 4.8 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته دارد.

 این گزارش ادامه داد:جابه جایی کانتینری در سه منطقه اصلی به ویژه ترمینال های کانتینری دی پی ورلد در اروپا و آسیا رشد را به همراه داشت.

"سلطان احمد بین سیلمان" مدیر اجرائی دی پی ورلد با دلگرم کننده خواندن عملکرد در شش ماه نخست سال جاری میلادی، افزود: دی پی ورلد در سه ماه دوم سال جاری میلادی رشد آهسته تری را به نمایش گذاشت. در حالیکه در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی و به دنبال کسب سهام بازار از ائتلاف های جدید کشتیرانی توانست رشد 10.7 درصد را گزارش دهد.

وی همچنین در ادامه افزود:علیرغم اینکه فشارهای ژئوپلیتیکی و تغییرات اخیر در سیاست های تجاری بلاتکلیفی را در بازار کانتینری به راه انداخته است، اما عملکرد شش ماه نخست سال جاری میلادی این اپراتور حکایت از جایگاه قوی این اپراتور در مسیر رشد دارد.

این گزارش در ادامه با اشاره به اینکه اپراتور دی پی ورلد 36 هزار کارمند را مدیریت می کند، نوشت: جابه جایی کانتینری در دبی با رسیدن به هفت میلیون و 700 هزار TEU رشد تنها دو درصد سال به سال را تجربه کرد.

یکی از مقامات این اپراتور بین المللی گفت: دی پی ورلد انتظار افزایش مشارکت از طریق ایجاد سرمایه گذاری های جدید را در نیمه دوم سال جاری میلادی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار