۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۸
اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان:

اواسط هفته در سواحل گیلان شنا نکنید

اواسط هفته در سواحل گیلان شنا نکنید
ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس پیش بینی هواشناسی استان، دریا تا اواسط هفته پیش رو برای شنا و فعالیت های دریانوردی نامناسب است.
کد خبر: ۸۱۳۶۰
به گزارش مانا، در اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استانداری گیلان آمده است: با توجه به پیش بینی هواشناسی استان، رگبار باران در بعضی نقاط بویژه ارتفاعات و دامنه های مرکزی و شرقی، وزش باد، کاهش دما بین سه تا هفت درجه، احتمال رعد و برق و تگرگ را تا اواسط هفته جاری شاهد هستیم.
در این اطلاعیه به گردشگران و شهروندان توصیه شده که در وضعیت جوی یادشده، از استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل های آبی و شنا کردن بپرهیزند.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان در این باره گفت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی توده هوای بارش زا به منطقه و گذر جریانات ناپایدار است که بر این اساس به تناوب، تا اواسط هفته افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، وزش باد (بعضی نقاط موقتی شدید)، رگبار باران و برای نواحی مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
مازیار غلامی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، کاهش نسبی دما و وزش باد، رگبار باران و احتمال رعد و برق و تگرگ و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، گاهی وزش باد، بعضی نقاط بارندگی و احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار