۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

همکاری کشتیرانی رژیم صهیونیستی با ائتلاف 2M

کشتیرانی Zim رژیم صهیونیستی و اعضای ائتلاف2M خبر از یک همکاری عملیاتی استراتژیک جدید دادند.
کد خبر: ۸۱۳۴۸

به گزارش گروه بین الملل مانا اعضای ائتلاف 2M –کشتیرانی مرسک دانمارک و MSC سوئیس- وارد یک قرارداد همکاری عملیاتی بلند مدت و استراتژیک با کشتیرانی ZIM رژیم صهیونیستی در مسیر تجاری آسیا- ساحل شرقی آمریکا شدند.

در این همکاری استراتژیک که قرار است از ماه سپتامبر سال جاری میلادی شکل بگیرد، رژیم صهیونیستی با یک حلقه سرویس دهی Loop و ائتلاف 2M با چهار حلقه سرویس دهی Loop درمسیر تجاری مذکور فعالیت خواهند کرد.

"Eli Gickman"مدیرعامل کشتیرانی zim دربیانه ای ضمن ابراز خرسندی از این همکاری عملیاتی استراتژیکی با ائتلاف 2M گفت: این همکاری به طور چشم گیری سرویس دهی ZIM را در مسیر تجاری مهم آسیا- ساحل شرقی آمریکا بهبود می بخشد. در مسیر مذکور به عنوان یک بازیگر اصلی ایفای نقش خواهیم داشت و این بخشی از استراتژی ما است. 

این همکاری سبب ارتقا  و به روز رسانی سرویس دهی پاسیفیک کشتیرانی رژیم صهیونیستی به همراه بهبود پوشش بندری و زمان ترانزیتی خواهد شد.

این گزارش ادامه داد: مدت این توافق همکاری هفت سال ذکر شده است و انتظار می رود اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات شبکه و جدول زمانی تردد شناور در مسیر تجاری به زودی از سوی این سه خط کشتیرانی اعلام شود.

یکی از مقامات کشتیرانی مرسک در این باره گفت: همکاری مذکور بهره وری هزینه را به ارمغان می آورد و هم چنین  فرصت های جدید را در اختیار مشتریان برای دستیابی به یک محصول در مسیرآسیا-ساحل شرقی آمریکا قرار خواهد داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار