۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
فرمانده دریابانی استان بوشهر:

کشف 57 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آبهای کنگان و گناوه

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: با متلاشی شدن باندهای قاچاق، 57 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق در آبهای کنگان و گناوه کشف و 10 قاچاقچی دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۱۳۴۱

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ پاسدار ولی الله رضایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر  با اشاره به فعالیت شبانه روزی  تیم‌های دریابانی در آبهای خلیج فارس در استان بوشهر اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با گشت‌های شبانه‌روزی در آب‌های خلیج فارس راه‌های سوء استفاده قاچاقچیان را مسدود کرده است.

وی، با قدردانی از مشارکت همه جانبه مرزنشینان در امر مبارزه با قاچاق و همکاری با دریابانی خاطر نشان کرد: دریابانان این استان شبانه‌روز و در سخت‌ترین شرایط جوی برای حفظ و حراست از مرزها تلاش می‌کنند که مشارکت همه جانبه مردم در ماموریت‌های این دریابانی ستودنی است.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از کشف گازوئیل قاچاق خبرداد و بیان کرد: با تلاش ماموران پایگاه دریابانی گناوه و کنگان، 57 هزار و 500 لیتر گازوییل که سودجویان قصد قاچاق آن را به خارج از آب‌های کشور داشتند، کشف شد.

سرهنگ  رضایی نژاد ارزش این محموله را یک میلیارد و 717 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در آبهای گناوه و 27 هزار و 500 لیتر در آبهای کنگان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این زمینه دو فروند شناور توقیف شد و 10 نفر دستگیر شدند، گفت:  ماموران دریابانی استان بوشهر، در چهار ماه امسال بیش از 70 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار