۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
مدیرکل فاوای سازمان بنادر خبر داد:

راه اندازی چتر وایرلس بندر شهید رجایی از هفته آینده/خدمات امضاء الکترونیک ارائه می دهیم

راه اندازی چتر وایرلس بندر شهید رجایی از هفته آینده/خدمات امضاء الکترونیک ارائه می دهیم
مدیر کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات سازمان بنادر و دریانوروی گفت: چتر وایرلس در بندر شهید رجایی از شنبه آینده راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۸۱۳۲۹
به گزارش خبرنگار مانا، حمیدرضا آبایی در سی و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی با موضوع هوشمند سازی بنادر با اعلام این خبر که سازمان بنادر توسعه زیرساختی در زمینه هوشمند سازی را به خوبی پیش برده است، اظهار داشت: با کمک دو شرکت بزرگ خدمات اینترنتی کشور چتر وایرلس از روز شنبه در بندر شهید رجایی راه اندازی و در اختیار تمام ذینفعان در ترمینال‌های ۱ و ۲ قرار می‌گیرد.
به گفته آبایی این خدمات بر اساس فن آوری نوین LTE ارائه می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به دیگر اقدامات سازمان بنادر در زمینه هوشمند سازی خاطر نشان کرد: در زمینه قوانین و مقررات نیز سازمان بنادر موظف است بر اساس نقشه راه دولت الکترونیک تمام فعالیت خود را هوشمندسازی و الکترونیک کند.
وی در این باره افزود: هم اکنون با اقداماتی که صورت گرفته، پرینت قبض انبار در بندر شهید رجایی کاملا حذف و به صورت تمام الکترونیک درآمده است.
مدیر کل فاوای سازمان بنادر در پایان اشاره‌ای نیز به مبحث امضاء الکترونیک به عنوان یکی از حلقه‌های مهم هوشمند سازی داشت و تصریح کرد: آماده‌ایم با استفاده از مبحث ریشه میانی و توکن‌هایی که از سازمان توسعه تجارت دریافت کرده‌ایم به تمام ذینفعان، پرسنل و دست اندرکاران بنادر خدمات مبتنی بر امضا الکترونیک را ارائه دهیم.
شایان ذکر است سی و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی هم‌اکنون در محل سازمان بنادر در حال برگزاری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار