۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۰
معاون امور بندری سازمان بنادر اعلام کرد:

تشکیل شورای راهبردی هوشمند سازی بنادر

معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: برای پیشبرد امر هوشمند سازی بنادر شورای راهبردی هوشمند سازی بنادر در سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۱۳۲۵
به گزارش خبرنگار مانا، محمد علی حسن زاده در سی و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه امروزه دیگر ظرفیت و امکانات سخت افزاری مبنای رقابت در بنادر نیست، اظهار داشت: تبادل الکترونیک اطلاعات بدون نیاز به حضور مشتری و ذینفعان در بندر و فرآیند‌های بندری به عنوان استراتژی نوین رقابت بنادر در زمان حاضر است.
وی با اشاره به راهبرد جدید بندر جبل علی با عنوان خدمات صد در صد الکترونیکی، تصریح کرد: برای ایجاد چنین راهبردی در بنادر کشور از سال قبل و پس از برگزاری همایش بین المللی هوشمند سازی بنادر، سازمان بنادر دستور العمل هوشمند سازی بنادر را تدوین و ابلاغ کرده است.
به گفته معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی، برای پیشبرد امر هوشمند سازی بنادر شورای راهبردی هوشمند سازی بنادر در سازمان بنادر و دریانوردی تشکیل شده است.
حسن زاده یکی از کارویژه‌های این شورا را بازنگری عمده فعالیت‌های فن آوری و تبادل اطلاعات طبق دستور العمل جدید در بنادر کشور اعلام کرد و افزود: مقرر شد ارائه مشوق‌ها برای ذینفعان و دست اندرکاران بندری منوط به تطابق آن‌ها با امر هوشمند سازی بنادر باشد.
شایان ذکر است سی و هفتمین جلسه اتاق فکر سازمان بنادر و دریانوردی هم اکنون در محل این سازمان با موضوع هوشمند سازی بنادر در حال برگزاری است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار