۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

افت شناور ورودی به بندر سنگاپور برای سوخت گیری

افت شناور ورودی به بندر سنگاپور برای سوخت گیری
فروش سوخت بانکر در سنگاپور و در ژوئن سال جاری میلادی افزایش ۲.۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میلادی پشت سر گذراند.
کد خبر: ۸۱۲۸۳

به گزارش گروه بین الملل مانا و به نقل از اداره دریانوردی و بندر سنگاپور، میزان فروش سوخت بانکر در ژوئن سال جاری میلادی با رشد ۲.۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه ۲۰۱۷ همراه شد و به سه میلیون و ۹۲۰ تن متریک رسید. این آمار البته در مقایسه با ماه می‌و میزان ۴.۲۸ میلیون مترتن افت ۸.۴ درصدی داشت.
بر اساس این گزارش، ورود شناور‌ها برای سوخت گیری به بندر سنگاپور در مقایسه با سه هزار و ۱۳۰ فروند در ژوئن سال گذشته و ماه می‌در مقایسه با زمان‌های کنونی سال جاری به ترتیب افت ۷.۳۴ و ۳.۳۱ درصدی را تجربه کرد.
فروش سوخت بانکر در ماه ژوئن سال جاری میلادی شامل ۲.۸۰ میلیون تن متریک از سوخت نفتی با سولفور بالای ۳۸۰ CST، ۲۹.۱۰۰ تن متریک سوخت سنگین از ۱۸۰ CST، ۸۵۲.۹۰۰ تن متریک از سوخت سنگین ۵۰۰ CST، ۱۰۷.۵۰۰ تن متریک از سوخت کم سولفور گازوئیل، ۱۳.۸۰۰ تن متریک از سوخت کم سولفور ۳۸۰ CST، ۷.۶۰۰ تن متریک از سوخت سبک نفتی ۱۸۰ CST و ۵۵.۱۰۰ تن متریک از گازوئیل دریایی بود.
بیشترین میزان فروش نیز در این میان به ۱۱ هزار تن متریک از سوخت نفتی کم سولفور ۵۰۰ CST تعلق گرفت و این درحالی است که فروش سوخت کم سولفور ۳۸۰ CST برای ۱۶ مین ماه متوالی بالا بود. فروش این سوخت در فوریه سال گذشته میلادی با رسیدن به ۱۵.۷۰۰ تن متریک، رکورد زد.
آمار منتشر شده اشاره‌ای به فروش سوخت دیزلی در ژوئن نکرده بود. در این گزارش آمده است که میزان حداکثری سولفور در سوخت‌های سنگین ۳.۵ و در سوخت‌های سبک یک درصد است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار