۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

صید آبزیان در بوشهر از امروز ممنوع شد

رئیس امور صید شیلات استان بوشهر گفت: با اجرای طرح دریابست صید همه گونه‌های آبزی به طور همزمان در استانهای بوشهر و بخشی از صیدگاه‌های استان خورستان و هرمزگان از امروز ممنوع شد.
کد خبر: ۸۱۲۱۸

منصور پاپری در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر طرح دریابست را اقدام ارزشمند مدیریت صید دانست و اظهار داشت: طرح دریابست با درخواست و حمایت جامعه صیادی و نمایندگان تشکل‌ها و تعاونی‌های صیادی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح دریابست در کمیته مدیریت صید با حضور نمایندگان مرکز تحقیقات شیلات، تشکل‌های صیادی، یگان حفاظت منابع آبزی به تصویب رسیده است افزود:بر این اساس انجام هر گونه فعالیت صیادی از 15 تیرماه در کلیه صیدگاه های استان بوشهر و  بخشی از صیدگاه‌های خوزستان و هرمزگان ممنوع است.

رئیس امور صید شیلات استان بوشهر از اجرای طرح دریابست تا 31 مرداد ماه خبرداد و بیان کرد: با  اجرای گشت‌های تحقیقاتی صید میگو از اول مرداد ماه آغاز می‌شود و دریابست پس از 16 روز پایان می‌یابد.

پاپری تاکید کرد: تا اول مرداد  صید در آبهای استان بوشهر ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

رئیس امور صید شیلات استان بوشهر با اشاره به صید انواع آبزیان در آبهای استان بوشهر گفت: شناورهای صیادی استان بوشهر سال قبل 64 هزار تن انواع آبزیان در محدوده آبهای ساحلی استان بوشهر صید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار