۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۳
راستاد در مراسم روز جهانی دریانورد گفت:

دریانوردان نباید دغدغه داشته باشند/ دبیرکل IMO شهریور ماه به ایران می آید

دریانوردان نباید دغدغه داشته باشند/ دبیرکل IMO شهریور ماه به ایران می آید
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش دغدغه کافی به وضعیت نیروی انسانی خود دارند.
کد خبر: ۸۱۱۷۰
به گزارش خبرنگار مانا محمد راستاد در آیین بزرگداشت روز جهانی دریانورد با اشاره به شعار سال ۲۰۱۸ این روز که بر اهمیت سلامت دریانورد تاکید دارد، خاطر نشان کرد: سلامت دریانورد تنها در سلامت جسمی معنا پیدا نمی کند بلکه سلامت روانی نیز مهم است.
وی با بیان اینکه در همین راستا با پیگیری سازمان ILO الزامات و تغییراتی در کنوانسیون کار دریانوردی در شرف وقوع است، تصریح کرد: بر این اساس دریانوردان باید به گونه ای حمایت شوند که دغدغه ای نداشته باشند.
محیط کار ایمن، رفاه، پرداخت به موقع حقوق و مزایا و استفاده به موقع از مرخصی از جمله دیگر‌مواردی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی در جهت تامین سلامت روحی دریانوردان بر آن تاکید کرد.
راستاد با بیان اینکه انتظار از شرکت های کشتیرانی کشور این است که به موضوعات و مسائل دقت کنند، اظهار داشت: کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و شرکت ملی نفتکش دغدغه کافی به وضعیت نیروی انسانی خود دارند.
این مقام مسئول در پایان اظهارت خود با اشاره به اینکه سال ۲۰۱۸ هفتادمین سالگرد آعاز به کار IMO است، افزود: به همین مناسبت از آقای کی تاک لیم دبیر کل این سازمان برای حضور در ایران دعوت کرده ایم تا در اوسط شهریور ماه برای گرامیداشت این مناسبت به ایران سفر کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار